logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

מבחר דיסקים לשמיעה חדשים על הזוהר הקדוש- הרב אריה ברדה

מבחר דיסקים לשמיעה חדשים על הזוהר הקדוש- הרב אריה ברדה

דיסק ערב רב

1_דיסק_זוהר_ללא_הפסקה אחרוןדיסק_התהילים  דיסק_זוהר__18_ללא_הפסקה דיסק_זוהר_21_ללא_הפסקה דיסק_ערב_רב דיסק_פלא_יועץ_Page_1 דיסק_קב_הישר דיסק_קב_הישר2  זהר_שיר_השירים זהר_שיר_השירים1 הזוהר_הקדוש_עירוביןזוהר_ללא_הפסקה_7חק_לישראל_5_מהזוהרליבנת_הספיר_בלבןמסכת_זבחיםמסכת_סנהדריןמסכתות_ראש_השנה_תעניתסודות_עמוקים_1פלא_יועץ_5זוהר_ללא_הפלקט_על_גבי_המארז זוהר_תהילים_הפלקט_החדש בראשית_תורה דיסק_12_הנביאים האחרון_דיסק_שלמה_המלך שמות_תורה

הורידו למחשב ולימדו ב"אוצר הזוהר הקדוש" בלחיצת כפתור

אוצר הזוהר1 |   ספר הזוהר הקדוש  |  פתח אליהו  |   תיקון מ"ח בראשית תמן   |    תיקון מ"ג

אוצר חכמת הזוהר 2  -104 ספרים |  ספרא  דצניעותא  |    תיקוני הזוהר |    אדרא רבא |    אדרא זוטא

אוצר חכמת הזוהר 3 105-144   |  הערב רב וכל המסתעף |    עלוני "אור הזוהר"

זוהר "חוק לישראל" | ספר " שכר ועונש"

זוהר- מ שלא  למד זוהר דוחים אותו זוהר בחינם - תמונה

 

2 comments

  1. בס”ד חול המועד סוכות שנת תשע"ה

    לכת”ר הגה”צ המקובל הרב אריה ברדה שליט"א

    י'שמחו ה'שמים ו'תגל ה'ארץ. שמחתי ויגל לבי בראותי את המפעל הכביר של לימוד תורת הרשב"י שנתפרסם בכוח גדול בכל העולם כולו, ונעלה שמו של הצדיק המקובל הרב אריה ברדה שליט"א, ביחד עם “מפעל הזוהר העולמי” ממרן האדמו"ר מהאלמין רבי שלום יהודה גרוס שליט"א לזכות את הרבים במי עדן דברי הזוהר הקדוש מתורת רבי שמעון בר יוחאי, זכותו תעמוד לנו ולכל בית ישראל אכי”ר.
    הנה נודע בשערים גודל מעלת וחשיבות לימוד חכמת הקבלה, כמאמר רשב”י זיע”א בזוה”ק [בהעלותך קנ”ג]: “והמשכילים יבינו אינון מארי קבלה דאתמר בהון והמשכילים יזהירו כזהר הרקיע, אילין אינון דקא משתדלין בזוהר דא דאתקרי ספר הזוהר דאינו כתיבת נח דמתכשנין בה שנים מעיר ושבע ממלכותא דבהון יתקיים כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו ודא אורה דספרא דא”.
    ואמרתי בזה חידוש כי כמו נח שניצל בתיבת נוח, וממנו נבנה אחר כך את העולם, כך הם כל אלו שמפיצים את הזוהר הקדוש, שממנו בונים את העולם, ומביאים את המשיח בקרוב ממש. כמו שכתב גאון עוזנו המקובל האלהי רבי יוסף חיים בן איש חי זיע”א [בראש ספרו דעת ותבונה]: “ישמע השומע ויבין המשכיל את אשר חכמים הגידו ואשר הזהירו והודיעו לכל איש ישראל לגשת אל הקודש בעסק סודות התורה ונסתריה עץ חיים היא למחזיקים בה”, ועוד מפורשים דברי הרעיא מהימנא נשמת משה רבינו לרשב”י [זוהר נשא, ח”ג דף קכד, ב]: “והמשכילים יזהירו כזוהר הרקיע, בהאי חבורא דילך, דאיהו ספר הזוהר, מן זוהרא דאימא עילאה, תשובה, באלין לא צריך ניסיון, ובגין דעתידין ישראל למטעם מאילנא דחיי, דאיהו האי ספר הזוהר, יפקון ביה מן גלותא ברחמי…” וכו'. גם ידוע דברי חכמי הדורות במעלה הרבה של הלימוד בזוה”ק שהם זיכוך לנשמה, כל זה שמעתי מכ"ק הרב ברדה שליט"א בדיסקים של דף היומי שאני לומד מידי יום ביומו בע"ה. ואני רק כמעתיק מה ששמעתי מפיו הקדוש. לפיכך הרבו לחזק להפיץ את הדיסקים הקדושים האלו, ועל ידי שנשמע את קול הרשב"י בדיסקים של הזוהר הקדוש נזכה בקרוב לקול שופר של משיח צדקינו בב"א.
    ואפריון נמטייה להאי גברא רבא ויקירא הגה"צ המקובל מעוז ומגדול מזכה הרבים, אשר אוותה נפשו לפעול גדולות ונצורות מזיו קודש הזוהר הקדוש בקול חוצב להבות אש, לעם ישראל הקדושים. ואמינא איישר חיליה לאורייתא באשר ה' אתו. והננו לברך מבורך שחפץ ה' בידו יצלח, יפוצו מעיינותיו חוצה להגדיל פרד”ס התורה ולהאדירה.
    ונזכה כולנו בס”ד שכל לימודינו יהא להקים שכינתא מגלותא בקרוב, אם הבנים שמחה, במהרה בימינו אמן.

    בברכת התורה
    יצחק גליק מעפולה
    נ.ב תודה להכותבי המכתבים שכתבו מכתבי תודה וברכה, שעורר אותי גם לכתוב את מה שנדבה לבי לעורר את עם ישראל ולהחזיק טובה להצדיק הקדוש הרבה ברדה שליט"א שהוא ממש יחיד בדורו שנותן שיעורים בכל הזוהר הקדוש כמה וכמה פעמים בכל מיני אופנים, כמו זוהר חק לישראל זוהר שיר השירים, וזוהר בלי הפסקה, רק שכל יהודי ילמד זוהר הקדוש, לכן מצוה גדולה לכל אחד לספר ברבים וכל בית צריך שיהיה לו הדיסקים האלו שכל המשפחה ישמעו רק זוהר הקדוש, וכך נזכה תיכף לגאולה הקדוש בב"א.

  2. בנימין פרקאש

    בס”ד

    חול המועד סוכות תשע"ה
    לכבוד כ"ק הרב ברדה שליט"א
    שלום וברכה!
    עכשיו זה דף היומי של מסכת יבמות, ובדיוק פתחתי את הגמרא
    ביבמות צז ע”א, וראה עוד בבכורות לא ע”ב דאמר רבי יוחנן משום רבי שמעון בר יוחאי כל ת”ח שאומרים דבר שמועה מפיו בעולם הזה שפתותיו דובבות בקבר, ורש”י שם ביבמות וז”ל שיהא שפתי נעות בקבר כאלו אני חי ורש”י שם בבכורות וז”ל: ונאה הוא לו שדומה כחי, רבינו גרשום שם דובבות בעוה”ז ושפתותיו דובבות בעוה”ב, ואמרתי לעצמי שזה שכ"ק אומר שיעורים כסדרן על הזוהר הקדוש וכולנו שומעים את תורת הזוהר הקדוש מפיכם הקדוש האם יש “שפתותיו דובבות” יותר מזה, ובמה נתרצה לפני הרשב”י שיתפלל ויעתיר בעדינו שהשי”ת ימלא בקשתינו, וזה רק על ידי שאנו לומדים תורתו כבקשתו “למדו תורתי” [גיטין ס”ז] ועושים לו נחת רוח ועי”ז הוא יעשה לנו גם כן נחת רוח ויתפלל בעדינו, וכמו שאמר על עצמו יכולני לפטור את כל העולם מן הדין וכמבואר בזוה”ק ח”ג דקכ”ח וז”ל אנן קיומי עלמין דעלמא מתברך בגינן.
    על כן באו ונחזיק טובה להצה"ק רבי אריה ברדה שליט”א שזוכה ומזכה רבים בהשתדליתו יומם ולילה להפיץ את תורת הרשב"י הקדוש להלהיב את לבות בני ישראל קדושים לעסוק וללמוד תמידין כסדרן את תורת הרשב”י בזוה”ק ומלבד את גודל התעוררות שנשמת בנ”י מקבלים ע”י לימוד זוה”ק להתקרב להקב”ה באמונה שלימה ולתשובה שלימה באמת להטהר ולהתקדש בקדושה של מעלה, זוכים גם לעורר התנא הקדוש הרשב”י ובנו רבי אלעזר שימליצו טובה בעדינו לפטור אותנו מן הדין ויגולו עלינו מדת הרחמים שנזכה לגאולה שלימה במהרה אכי”ר.

    כה דברי תלמידו מוקירו כערכו הרמה, מברכו בהצלחה גדולה בעבודתו הקדושה, כן ירבה וכן יפרוץ, וכמו שזכה עד עכשיו לעשות דיסקים על הזוהר הקדוש כמה פעמים ועל האידרא קדישא, קב הישר, ועוד ועוד, יזכה במהרה להביא את המשיח, כי רק בזוהר יפקון מגלותא בב"א
    בנימין פרקאש

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*