logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

פרשת ויגש- וזאת חנוכה- דרשה של האדמו"ר מהאלמין בענין חינוך ילדים והצלתם מפדופילים

דרשה ברדיו 2000 – יום ד' פרשת ויגש זאת חנוכה תשע"ב -. חנוכה הוא מלשון חינוך.

הדרשה של חנוכה תעסוק בענין חינוך ילדים . לאור הארועים הקשים שקרו לאחרונה, של פגיעה פיזית בילדים קטנים  ע"י גורמים שונים . ולכן אנו צריכים לפקוח עין ולהגביר שמירה יתרה על ילדינו.

 הדרשה  תעסוק cחינוך הילדים ואיך להציל את הילדים והילדות שלא יפגעו בהם ח"ו, פסק הגה"צ רבי משה שטרנבוך שליט"א שכל הילדים והילדות בחורים בחורות ילכו בשבת קודש עם טלפון סלולרי – עצות מה לעשות.
מכתב הנורא של הצה"ק רבי אליעזר ברלנד שליט"א, שכותב שכל ישיבה וכולל כל אחד צריך ללמוד שעה בכל יום זוהר הקדוש, ועוד מכתב נורא על הזוהר הקדוש.

 

לשמיעת הדרשה – ברדיו 2000 לחץ כאן: דרשה שאמרתי בא"י בערוץ 2000 – Speech on Channel 2000 in Israel

מגפת פדופיליה בשכונת נחלאות?

"הילדים חיים בפחד מתמיד"
עודכן 21:55 28/12/2011
ביום שלישי נמצאה גופת גבר בדירתו בשכונת נחלאות בירושלים. כשהגיעו השוטרים התברר כי מדובר בפדופיל מוכר. כעת מסתבר שתושבי השכונה הציורית חיים בפחד מתמיד על ילדיהם בעקבות תלונות בלתי פוסקות על חבורת פדופילים הפועלים בשכונה. "יש לפחות 45 עדויות על מקרי אונס והתעללות מינית", מספרת אחת האימהות
 
תושבי נחלאות חיים בחשש: אמש (יום שלישי) נמצאה גופת גבר המוכר למשטרה כפדופיל בדירתו בשכונת נחלאות בירושלים. המקרה הזה חושף תופעה מדאיגה מאוד בשכונה הירושלמית העתיקה והציורית. התושבים חוששים כי בשכונתם פועלת חבורה של 10 – 12 פדופילים התוקפים ילדים בשכונה.
"יש לפחות 45 עדויות מילדים על פדופילים, תקיפות מיניות ומקרי אונס. יש תחושה של הפקרות", אומרת ג'ני וייסברג, אם לילדים המתגוררת בשכונה. וייסברג מספרת כי בשכונה יודעים מיהו האיש שנחשב למנהיג חבורת הפדופילים ואף רואים אותו מסתובב חופשי ליד ילדיהם. "כל הילדים פשוט בפחד, איפה ראש העיר? איפה המשטרה?". מהמשטרה נמסר בתגובה כי כוחות סמויים וגלויים פועלים בשכונה והתושבים מרוצים.

 לצפייה בדרשה לחץ כאן: http://www.youtube.com/watch?v=nAkU6x1kPJc

http://www.youtube.com/watch?v=G2JyxxiYfns&feature=player_embedded

 

Rabbi Levin takes a look at a child abuse situation in Skvere and allegations against Herschel Taubenfeld. Levin responds to an Ami interview with R' Hesrhel Schachter who excoriates the Beis Din and Toanim situation and asks why the same criticism can't be leveled against him for blindly supporting the anti Halacha mesira and harassment techniques of the Y.U. student group Orah

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VFSm7BMEtRw

 http://www.klafkosher.com/yeshivas-situation-2[1].mp3

 

קדמן: "בני ברק מכונה בירת הפדופילים"

 פרשת ההטרדות המיניות שיוחסו לרב מוטי אלון, מציפה מחדש את הקושי בדיווח על התעללות בקטינים בחברות סגורות. הבוקר פנו לקו הסיוע עשרות גברים נפגעי תקיפה מינית יעל ברנובסקי

 חשיפת פרשיית המין בה היה מעורב לכאורה הרב מוטי אלון והטענות ל"השתקה" מצד גורמים שונים בחברה הדתית, מציפה מחדש את בעיית היעדר הדיווח על התעללות בילדים בחברות סגורות. "בני ברק זכתה לכינוי 'בירת הפדופילים של ישראל' כי אנשים יודעים שאין שם דיווח", אומרים במועצה לשלום הילד. מנגד טוענים בממסד הדתי כי החומות "דווקא מתחילות ליפול", ומגלגלים את האחריות לרשויות.

 בכנס של המועצה לשלום הילד, שנערך אתמול (ב') באוניברסיטת בן-גוריון בבאר-שבע, נחשפו נתונים מדאיגים ולפיהם ממוצע הדיווחים על התעללות בילדים ביישובים חרדים ודתיים נמוך מאוד לעומת הממוצע הארצי. בעוד הממוצע הארצי עומד על 1.8% מקרי התעללות בקרב כלל הילדים, והממוצע ביישובים היהודים עומד על 2.1% – הממוצע ביישובים החרדים והדתיים הוא 0.8% בלבד.

 במועצה דוחים את הטענות לפיהן בחברות הסגורות יש פחות התעללות בילדים, ומציינים כי מי שמצוי בתחום, יודע שמחקרים מוכיחים דווקא את ההיפך: מספר הדיווחים הנמוך נובע מתופעה של תת-דיווח, ולא מכמות מועטה של מקרי התעללות. חשיפת הפרשה הובילה עם זאת לגל פניות מצד גברים שהותקפו מינית – עשרות פנו הבוקר לקו הסיוע, שפתוח בדרך כלל רק בערבים.

  "רוצים להתלונן, אך הרב אוסר"

מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, סיפר בשיחה עם ynet על קשיי העבודה מול המגזר החרדי והדתי. לפני שנה התקשרה אליו רופאה מקופת חולים שממוקמת באחת הערים החרדיות בארץ וסיפרה שהגיעה עליה פציינטית עם בתה הקטנה, ולאחר בדיקה התברר שהילדה הותקפה מינית. אמה סירבה להתלונן במשטרה, מאחר שהרב אסר עליה לעשות זאת.

 

במועצה יודעים על לא מעט מקרים של מורים או רבנים שפגעו בתלמידים שהעריצו אותם, שלא הבינו שמשהו מתנהל לא כשורה. ד"ר קדמן סיפר ל-ynet כי העיר בני ברק זכתה לכינוי "בירת הפדופילים של ישראל" בעקבות ריבוי עבירות מין כלפי ילדים.

 

"מגיעים לשם פדופילים מכל רחבי הארץ כי הם יודעים שיוכלו לפגוע בילדים מבלי שיספרו לאיש. גם אם הילדים יספרו על כך למישהו, סביר להניח שההורים לא יתלוננו", סיפר. "בחברה החרדית, קשר השתיקה כבד מאוד, בין היתר מחשש שהמעורבים עלולים להיפגע כשיבקשו למצוא שידוך". סיבות נוספות לקשר השתיקה קשורות בחשש מחשיפה מתקשורתית ופחד מכך שהדבר יגרום שם רע למגזר.

 

"חומות הגטו מתחילות ליפול"

בממסד הדתית טוענים מנגד כי ישנו שיפור לטובה בהתייחסות לעבירות תקיפה מינית. דורון אגסי, מנהל העמותה "שלום בניך" שמטפלת בנפגעי תקיפה מינית במגזר החרדי, סיפר בכנס כי הקהילה החרדית עוברת שינויים וחומות הגטו מתחילות ליפול. הבעיה, לטענתו, נעוצה דווקא ברשויות: "במשרד החינוך אין הכשרת מורים שיתאימו למגזר ובמשרד הבריאות, על אף שהתרופות לפדופילים מותרות, אין פסיכיאטר ממשלתי אחד שמוכן לתת אותן".

 

דבי גרוס, מנהלת מרכז סיוע לנשים דתיות שלקחה חלק בפורום "תקנה", שפרסם את החשדות

 

 נגד הרב אלון, הסבירה שהשותפים בפורום תחקרו היטב את כל הסיפור וחשיפת החשדות נועדה לשים סוף להטרדות.

 

"זה סיפור קשה מאוד שישפיע על עשרות אלפי בני נוער שהעריצו אותו, אך כולם צריכים לדעת שיש כתובת ויש למי לפנות כשפוגעים בך מינית", אמרה ל-ynet. גרוס צופה גל פניות לקווי הסיוע בעקבות חשיפת המקרה, ומציינת כי באחרונה אף נפתחו קורסים מיוחדים לרבנות – בעקבות הבנה שיש להתיר לנפגעים להתלונן.

 

בפורום "תקנה" דוחים את הטענות כי מגמתם היא לטפל בעבירות מיניות "בתוך הבית" מבלי לערב את רשויות החוק. חבר הפורום, הרב יובל שרלו, שישב גם בהרכב שדן בעניינו של אלון, הבהיר בשיחה עם ynet: "זה לא כסת"ח אלא בדיוק להפך. הגוף הזה רק מחמיר, בכך שהוא מתעסק עם מקרים שבלעדיו לא היו מטופלים".

 

 

10 comments

  1. שלום וישע רב!!!

    אני שומע את הדרשות שלכם וזה מלהיב את הלב

    תודה מעומק הלב!!!

    אילן חינא

  2. ב"ה
    שלום לכם לעורכי האתר הזוהר הקדוש,
    בעלי למד איתי את הזוהר חק לישראל פרשיות שמות – תצוה, וראיתי את גודל המשמעות של שמירת וקדושת הברית, ושמעתי את הדרשה הזאת, ושאלתי לכמה אנשים, ואמרו לי שיש צדיק גדול שקוראים לו הרב נחום רוזנבערג שליט"א שאומר הרבה דרשות על ענינים אלו ובפרט על הגנת ילדים, איך לשמור אותם שלא יפלו ברשת הפדפילים המחטיאים אותם בחטא של עמלק, נא להכניס כאן את הדרשות שלו על ענינים קדושים אלו, כי אני מפחד שהילדים שלי ילכו לרחוב, כמו ששמעתי כבר מכמה שכנים שהילדים שלהם יפגעו, ולכן זה ממש הצלות נפשות הכי הגדול להציל את הילדים שלנו.
    אספר לכם, אתמול היינו בשמחת טו בשבט ואשה סיפרה שהיא עובדת במשרד של הגנת ילדים, ואי אפשר לתאר כמה סיפורים נכנסים לשם ביום אחד, וגם אפילו מהורים וסבא שפגעו בילדיהם, וממש לא האמנתי, [והיא אומרת שזה כתוב הכל בעיתונים – כמובן לא בעיתנים החרדים שלא רוצים לגלות את האמת] זאת אומרת שהם בוודאי לא יודעים בכלל לא רק שזה עבירה, אלא שהילדים יהיו חולי רוח כל ימי חייהם, ויעלה הון תועפות שיהיו לכל הפחות 80% בריאים, ומי מדבר לחתן ילדים כאלו מאוד קשה, והרבה פעמים הם נשארים רווקים כל ימי חייהם, ונעשים פדפילים או מתאבדים את עצמם, או שנופלים בסמים עד שמגיעים לבית הסוהר, והאשה הזאת אומרת, שכל האשמה היא על הרבנים והעיתונים החרדים שלא מגלים לציבור את האמת, וגם מסתירים העברות של הפדופילים בשביל כספים שמקבלים.
    אם לא היינו שומעים את זה מכלי ראשון שעובדת שם לא הייתי מאמין בכלל, וככה הולך כל היום, וכולם שותקים.
    גם סיפרה לנו שב"ה הרבה תלמודי תורות כבר שמו מעגל סגור, שההורים לא רצו לתת את ילדיהם לשם בלי מעגל סגור, כי תפסו הרבה מלמדים שמכשילים ילדיהם, וגם כמה מנהלים, ובפרט הערבים שעובדים בנקיון בבתי התלמוד תורה ובישיבות, ובתי ספר לבנות, הם הקרבנות הראשונות אצליהם, העיקר הענין שלהם (למה שמחפשים עבודה בבתי חינוך) זה להכשיל את הילדים שלנו בעון הזה, ואחר כך יתחנו עם ערביות רח"ל, והאישה סיפרה שיש להם כמה ידיעות כאלו, שאחר כך התקשרו עם הילדות שיש להערבי הזה, ומכניסים שנאה נגד היהודים, ומה בא אחר כך?
    אחר כך הם מפוצצים את האטובוסים ובקניונים ועוד, והכל התחיל שהשתוללו בילדינו, והעיקר האשמה היא על המנהלים שלוקחים ערבים לעבוד, וגם המלמדים שמשתוללים בילדינו.
    היא אמרה, שכל הכוח הוא בהורים שצריכים לתכנן עצות ביחד איך להגביר הכח שלהם על המנהלים שיעשו מעגל סגור ומי בודק את זה?
    גם היא אמרה לי שיש דרך כזה שזה כבר עובד בעולם, שכל אבא ואמה יכולים לראות בבית שלהם מה עושים הילדים כל היום, והם מקושרים להמחשב של התלמוד תורה.
    עוד אמרה שהפדפילים עיקר העסקה שלהם זה בבתי שמוש ובמקוואות, וגם אמרה שצריכים בתי שימוש מיוחדים לילדים עד גיל 7-8 ומגיל שמונה והלאה לילדים גדולים כי הילדים הגדולים עורבים לילדים הקטנים – ואחר כך תהיה צועק לשעבר.
    העצה הזאת מוכרחים לעשות בכל ישיבה ותלמוד תורה, ואז נהיה רגועים מה שהולך עם הילדים שלנו
    ממני
    רחל שטרן
    אמה של 12 ילדים בלעה"ר
    ירושלים

  3. ב"ה
    תודה למכתב של מרת רחל שטרן שתחיה עד 120 שנה
    את כל כך צודקת שאי אפשר לתאר,
    אני פשוט רוצה להכיר טובה,
    אני גרה בשמואל הנביא ושמעתי מה שהיה בנחלאות עם הפדפילים, ונבהלתי מאוד, כי יש לי ב"ה 8 ילדים, ואני לא ידעתי מה לעשות, כל היום אני בפחד גדול,
    עכשיו ראיתי מה שכתבת, ואני תיכף התקשרתי לכמה הורים להתחיל את העצות שנתת לנו,
    בזכות נשים צדקניות נגאלו אבותינו ממצרים.
    כמוכם ירבו בישראל

  4. בס"ד

    ה' יברך אותכם על אשר אתם בוחרים באמת ויברך ה' יתברך את הרב יהודה שלום על האמת היוצאת מפיו ועל כך שהוא אומר את האמת ללא כחל ושרק – וממגר את הרע, ברוך תהיה ל-ה' ירבו כמותך בישראל אמן!

    נבקש גם לפרסם באתרכם את המצ"ב, בברכה.

    פדופיליה – כיצד להתמודד

    לצערנו הרב, הינו עדים לאירוע מצער של פדופיליה, האירוע אירע ברחובות בקהילה חרדית ע"י פדופיל שפגע בילדים במשך שנים, אותו פדופיל כיום נמצא במעצר בית, ממתין למשפט, הפדופיל ישב בעברו בכלא למשך 3 שנים על פגיעה בילדים, שוחרר, לאחר שגילה שהמגזר הלא דתי אינו מתאים לו, התחיל תהליך של "חזרה בתשובה" (בכול אופן למראית עין: גידל זקן ארוך מאוד, הניח על ראשו כיפה שחורה, לבש בגדים כחרדי לכל דבר וכו'),

    והמשיך לפגוע בעשרות ילדים ! ואף אנס נער בתוך מבנה בצמוד לבית כנסת! מזעזע!!! בנוסף לאותו פדופיל, היה פדופיל אחר באותה קהילה שפגע בילדים במשך עשרים שנה!!! (רק לאחר עשרים שנה כאשר הורה פנה למשטרה הסיפור נפסק, שימו לב עשרים שנה ורק לאחר התערבות המשטרה) תארו לעצמכם בכמה ילדים אותם פדופילים פגעו, כמה ילדים גדלו עם בעיות נפשיות שלא ניתנות לתיקון – נזק בלתי הפיך!!! כמה ילדים גדלו ןפרקו כל עול תורה ומצוות בגלל אותן תחושות של תיסכול וכעס על העולם החרדי. כמה מקרים היו נמנעים באם היו מתלוננים במשטרה במקרים הראשונים. שורות אלו נכתבו על מנת לעזור ככול האפשר להורים ולילדים אשר עברו אירוע דומה ואינם יודעים כיצד להתנהג, כך קורה בתחילת האירועים המצערים האלו – לא יודעים מה לעשות! התפרציות של בכי, כעס ותסכול על כל מי שידע ולא גילה, דרך אגב "רבנים" שהכרתי ידעו על המקרים הנ"ל ולא הצליחו להפסיק את התופעה כל פעם אותם "רבנים" פנו לפדופיל בבקשה להפסיק והלה מבטיח להפסיק וממשיך לפגוע בילדים שלא עוול בכפם, כאשר רב מסוים נשאל מה אתה עושה לגרום לפדופיל בקהילתך להפסיק וזה תשובתו: "הוא כבר שנים הבטיח לנו שהוא יפסיק והוא עדין לא מפסיק". חוכא והתלולא! – משחקים בחיי ילדים. אם היו "מלטפים" את ילדי הרב נראה איך הוא היה מגיב, הוא בטח היה שוכח את כל מנהגי הנימוסים והיה קולט למה הוא גורם בכך שהוא מנסה להשתיק את התופעה בקהילתו. וישר היה פונה למשטרה. אבל כל עוד זה לא הילדים שלו, נו, העיקר שלא יהיה חילול שם שמים – אך בהתבוננות לטווח ארוך הוא כבוד "הרב" הוא הגורם לחילול שם שמים הגדול ביותר בכך שילדים ממשכים להיפגע בגללו.

    הורה אחד שבנו נפגע מהפדופיל (בנו כיום בחור בגיל העשרים ואינו יכול "להסתכל" על חרדים) סיפר לי שכל תפילה הוא מקלל את כל מי שידע ולא סיפר מבחינתו הוא שותף לעברה. ונכרים דברי אמת.

    כמובן שלא כל האירועים דומים אך עיקר הדברים מובאים כאן:

    1. ראשית לכל דבר יש להגיב בתבונה! לא לכעוס בשום פנים ואופן על הילד/הילדה כי באמת הם לא אשמים באירוע המצער שהם חוו וקרוב לודאי שהאירוע נחרט חזק מאוד בנפשם – לצערנו הרב, במידה והאירוע סופר ע"י הילד הנפגע יש לעודדו על כך שגילה אומץ רב ובזכותו ילדים אחרים לא יפגעו והמעשה אשר נעשה – הפגיעה ע"י הפדופיל היא מעשה רע והוא לא אשם!!! (ילדים רבים מרגשים רגשי אשמה שפגעו בהם, הם חושבים שיש להם חלק במעשה והיה עליהם להגיב אחרת, מצער הוא שמרבית הילדים קופאים כאשר נוגעים/פוגעים בהם והם לא מסוגלים אפילו לצעוק, לאחר מעשה הם מגלים שהם טעו שלא צעקו, אך שוב זה לא באשמתם).

    2. לגשת למשטרה ולפתוח תיק על הפגיעה, עדיף לא לספר על כך לבני אדם נוספים על פתיחת התיק מכוון שמידע זה עלול להגיע לפדופיל והוא יכול להעלים ראיות, בדרך כלל במחשב של פדופילים יש מלא סרטים/תמונות של קטינים הם גם מחזיקים בבתם משחקים וכל מיני צעצועים בכדי לפתות ילדים, אולי כאן המקום לציין במידה ויש התלבטות האם לפנות למשטרה? התלבטות זו קיימת בעיקר במגזר החרדי/דתי, בשיחות שערכנו עם רבנים, רבנים מוכרים ממלצים ללכת למשטרה ולפתוח תיק, הרי פסוקים מפורשים מובאים בתורה: לא תעמוד על דם רעך – ברגע שאתה יודע על אדם הפוגע באחרים ואתה מתעלם מכך אתה למעשה שותף לדבר עברה וגורם לפגיעה בילדים נוספים, ואהבת לרעך כמוך: כפי שאתה לא רוצה שילדך יפגעו כך תעשה שילדים אחרים לא יפגעו ועוד פסוקים רבים המתארים את חשיבות שמירה על אדם אחר, נציין כי רב הטוען שאין צורך ללכת למשטרה, אותו רב לא מבין במאומה בהשלכות האירוע על הילד והתוצאות בהם ילדים נוספים יפגעו ע"י אותו פדופיל באם לא יתפס, ודמם של אותם ילדים תלוי בצוארו ובצואר הוריו, שהרי לעיתים פשוט נוח להורים לשאול באופן מסוים בעצת רב ולשמוע תשובה מסוימת בכדי לא לעשות מעשה. וסוף דבר הכול נשמע את האלוקים ירא ואת מצוותיו שמור.

    3. מומלץ כי ילד/ה הנפגע ע"י פדופיל יחקר ע"י מכון בית לין (כותב שורות ביקר במכון לין בביה"ח שיבה ושוחח עם החוקרות- בלבוש רגיל וצנוע (לא מדי משטרה) ותשאלו את הילדים באופן מאוד נעים), המכון הינו ידידותי מאוד ויש במכון חוקרות המתאימות לכל המגזרים, למגזר החרדי יש חוקרות חרדיות, המדובבות את הילדים באופן מאוד נעים ובכך הילד מתאר את אשר אירע לו ובמידה מסוימת זה מקל עליו – עצם הדיבור על האירוע משחרר את הילד, לאט, לאט, מהתחושות שנגרמו לו כתוצאה מהפדופיל. חשוב להורים לדעת כי החקירה במכון לין עולה עשרות מונים לחקירה ע"י חוקרת נוער, הרבה המקום גורם, מכון לין נראה גם חזותית כמקום לילדים. אותה חקירה במכון לין גרמה לנו כהורים הקלה מסוימת, בתום החקירה החוקרות הסבירו לנו בדיוק מה קרה עם הילדים.

    4. לאחר האירוע חשוב תמיד לדבר עם הילד ולהזכיר לו שיש לו למי לספר וכל דבר! ולעטוף אותו בחום ואהבה, ילדים רבים לאחר אירוע פגיעה מפדופיל נהפכים לסגורים, פוחדים לשון לבד, בורח להם שתן בשנה, חלקם אף מתחילים לפתח בעיות נפשיות היכולות להמשך עד סוף חייהם ר"ל ומצריכות טיפול פסיכולוגי מתאים.

    5. ילדים אשר חוו אירוע ע"י פדופיל בעל חזות חרדית, אירוע זה יכול לגרום להם לשנוא את הדת, לשנוא חרדים ולהתרחק קיצונית מכל סממן דתי – לכן חשוב להבהיר לילד כי אותו פדופיל למעשה לעולם לא היה אדם דתי אלא פשוט מתחזה, והוא לא מיצג את כל הדתים/חרדים, קיום שיחות נפש מהווה משקל גדול להוציא את הילד מאותם תחושות בהם הוא חי כתוצאה מאותו אירוע מצער.

    6. חשוב ביותר למצוא מטפל אשר יקיים שיחות עם הילד/נער (לילד תגידו שזה פגישה עם יועץ עדיף שלא להזכיר את המילה פסיכולוג, מטפל, אלא יועץ) מתאים אשר יכול לסייע לילד לפרוק את תחושותיו, כיום, כתוצאה מריבוי מקרה פדופיליה ניתן לקבל שירות זה ממוסדות הרוחה בחינם (קיים ארגון בשם אלי היכול לסייע ואצלם יש מטפל דתי בשם אוריאל).

    7. לאותם פדופילים ברצוננו לומר אתם פשוט הורסים ילדים – הורסים להם את החיים, תתפללו על עצמכם והרבה אולי זה יכול לעזור (תוכלו להעזר בספרים בגן האמונה/ בשדה יער של הרב שלום ארוש המסביר כיצד לצאת מהתמכרויות), ואם אתם לא מסוגלים להפסיק עם אותם מעשים רעים – פגיעה בילדים חפים מפשע עדיף שתתאבדו – הצער שאתם גורמים לעתים קרובות הוא בלתי הפיך.

    8. מייל זה נכתב לסייע במקרה של פגיעה בפדופיליה, אנא העבירו תוכן מייל זה לרשימת התפוצה שלכם.

    מצ"ב מכתב תודה ששלחתי לבית לין :

    ‏ב"ה

    ‏כ"ג שבט תשע"ב

    הכרת הטוב

    לרויטל ארגוב ולצוות בית לין בביה"ח שיבא, כידוע לכם, ילדנו נפגעו ע"י פדופיל אשר התחבר אל קהילתנו, הגענו אלכם לאחר שסיפרנו על האירוע המצער לרב התלמוד תורה והרב הודיע לנו כי מחובתנו המוסרית להתלונן על הנעשה בכדי למנוע הישנות מקרים כאלו – פגיעה בילדים נוספים אשר אין עוול בכפם הרב הגדיל ואמר לי במידה ויפגעו חלילה ילדים נוספים דמם תלוי בצוארך והוסיף "לא תעמוד על דם רעך". האירוע ציער אותנו מאוד ולא ידענו כיצד להתמודד ומהם ההשלכות וגם כאשר עודדו אותנו להתלונן על האירוע במשטרה, חששנו שילדנו יצטרכו להיחקר בתחנת המשטרה מול חוקרים. לאחר ששוחחנו עם עובדת הרווחה באזור מגורנו, ושטחנו בפניה שילדנו קטנים ואין אנו רוצים שיעברו מסכת חקירות במשטרה והספיק לנו הצער שאותו פדופיל גרם. עובדת הרווחה הודיעה לנו כי קיים מקום מיוחד אשר נבנה ואויש ע"י חוקרות בעלי הכשרה ובלבוש חיצוני רגיל המתאים במיוחד למקרים כאלו הנקרא "בית לין", ואכן דבריה לא נפלו. נציין כי לפני הגעתנו למקום הסברתי לילדים שנעשה להם יום מיוחד, שאנו הולכים למקום שעורכים בו שיחות עם ילדים ואחר כך ניסע לבני ברק לקנות להם ספרי קריאה ומשחקים. כאשר הגענו עם הילדים ל"בית לין" בביה"ח שיבא, עשינו הכרות עם הצוות הנפלא, הילדים מאוד נהנו מהיחס המיוחד, עצם השיחה שנערכה עם החוקרות הקל במידה מסוימת על הילדים אשר הרגישו יותר בנוח לספר לאדם שאינו חלק מהמשפחה. בתום השיחה עם הילדים הצוות סיפר לי בדיוק מה קרה עם אותו פדופיל, ידיעות אלו הורידו חששות נוספות רבות, שמא אותו פדופיל עשה מעשים נוספים והילדים פשוט מתבישים מלספר. לאחר האירוע הסתבר כי ילדים נוספים נפלו קורבן לאותו פדופיל אשר פגע בילדים במשך שנים.

    תודתנו נתונה לכם על ההכונה והגברת המודעות כיצד לתקן את הנעשה.

    בברכה,

  5. נבקש להכניס לאתר הסכמות של רבנים המעודדים הסגרתם של פדופילים – והבנתי שיש הרבה כאלה.

  6. כמה פעמים בזמן האחרון מצאתם את עצמכם קוראים ידיעה על פדופיל מורשע, שזה אך השתחרר מהכלא ונתפס מבצע עבירת מין בילד קטן?
    כמה פעמים בזמן האחרון שאלתם את עצמכם, אחרי מקרים כאלה: איך יתכן, שפדופיל מסוכן מסתובב חופשי ברחובות ואף גורם ממלכתי לא מיידע את הציבור על כך? איך הציבור אינו מעודכן בפרטי הפדופיל החופשי, כדי שיוכל לשמור על ילדיו מפניו?
    ובכן, העובדה העצובה היא, שכנראה לאף גורם ממלכתי לא ממש אכפת לעדכן אותנו. נראה שפרטיות הפדופילים גוברת על זכות ילדינו לחיות מוגנים ולגדול בשקט.
    כדי לענות מענה על צרכים אלה הוקם האתר שלנו, והוא שם לעצמו מטרה: להחזיר את השליטה לידיכם, ההורים, ולעזור לכם להגן טוב יותר על ילדיכם.
    לא עוד נהיה תלויים בחסדי המערכת המשפטית והמשטרה. מעתה ניקח אנחנו אחריות על בטחון ילדינו ועל שלומם.
    רוב רובם של הפדופילים חוזרים לסורם לאחר שחרורם מהכלא וזמן קצר לאחר מכן שבים לפגוע בילדים.
    לכן, אנו רואים חשיבות רבה בפירסום מידע זה לציבור.
    אם נדע, שבשכנות לנו גר או פועל פדופיל מורשע, האם לא נשנה את דרכינו?
    מאגר הנתונים באתר בנוי על מידע שנאסף ממאות ידיעות, פסקי-דין וגזרי-דין שפורסמו באינטרנט ונוגעים לעברייני-מין, שפגעו בילדים בישראל. אנו מציגים לכם את מאגר המידע הגדול ביותר הכולל פרטיהם של מאות עבריינים, הפעילים בארץ: חלקם פדופילים וחלקם פגעו מינית בקטינים, אך לא נכנסים להגדרה של 'פדופילים'. רוב רובם של המופיעים במאגר הורשעו בדין. מיעוטם, ככל הידוע לנו, בחזקת נאשמים, שאשמתם מבוססת.
    המידע מוצג וערוך בצורה נוחה וידידותית לקוראים, כך שתוכלו להפיק ממנו את התועלת המירבית.
    המאגר מאפשר חיפוש לפי עיר-מגוריו של העבריין וכן לפי שמו, כדי שתוכלו לוודא מי מהם נמצא בטווח סכנה. בכל מקרה בו היתה זמינה תמונת הפדופיל, תופיע גם היא לצד פרטיו.
    הנה דוגמא, אחת מני רבות, מהתקופה האחרונה, לסכנה הנשקפת משחרור פדופיל מועד ללא יידוע הציבור: לו רק ההורים היו יודעים שעבריין-מין, שפגע כבר בעבר בילדים, מסתובב באיזורם, לא היו מניחים לפושע זה להתקרב לילדם בן 5 בגן-ציבורי ולקחת אותו לטיול!!

    אנא הקפידו להכנס לאתר בתדירות סבירה. אנו מבטיחים לעדכנו ככל שיהיו ידועים לנו פרטים חדשים.
    שימרו על ילדיכם!
    הנהלת האתר מאחלת לכל ילדי ישראל, שיוכלו לגדול בשקט!

    http://www.besheket.com/

  7. http://www.macom.org.il/legal-table.asp

    טבלת עונשים לפדופילים

  8. בס"ד

    פדופיליה – כיצד להתמודד

    לצערנו הרב, הינו עדים לאירוע מצער של פדופיליה, האירוע אירע ברחובות בקהילה חרדית ע"י פדופיל שפגע בילדים במשך שנים, אותו פדופיל כיום נמצא במעצר בית, ממתין למשפט, הפדופיל ישב בעברו בכלא למשך 3 שנים על פגיעה בילדים, שוחרר, לאחר שגילה שהמגזר הלא דתי אינו מתאים לו, התחיל תהליך של "חזרה בתשובה" (בכול אופן למראית עין: גידל זקן ארוך מאוד, הניח על ראשו כיפה שחורה, לבש בגדים כחרדי לכל דבר וכו'),

    והמשיך לפגוע בעשרות ילדים ! ואף אנס נער בתוך מבנה בצמוד לבית כנסת! מזעזע!!! בנוסף לאותו פדופיל, היה פדופיל אחר באותה קהילה שפגע בילדים במשך עשרים שנה!!! (רק לאחר עשרים שנה כאשר הורה פנה למשטרה הסיפור נפסק, שימו לב עשרים שנה ורק לאחר התערבות המשטרה) תארו לעצמכם בכמה ילדים אותם פדופילים פגעו, כמה ילדים גדלו עם בעיות נפשיות שלא ניתנות לתיקון – נזק בלתי הפיך!!! כמה ילדים גדלו ןפרקו כל עול תורה ומצוות בגלל אותן תחושות של תיסכול וכעס על העולם החרדי. כמה מקרים היו נמנעים באם היו מתלוננים במשטרה במקרים הראשונים. שורות אלו נכתבו על מנת לעזור ככול האפשר להורים ולילדים אשר עברו אירוע דומה ואינם יודעים כיצד להתנהג, כך קורה בתחילת האירועים המצערים האלו – לא יודעים מה לעשות! התפרציות של בכי, כעס ותסכול על כל מי שידע ולא גילה, דרך אגב "רבנים" שהכרתי ידעו על המקרים הנ"ל ולא הצליחו להפסיק את התופעה כל פעם אותם "רבנים" פנו לפדופיל בבקשה להפסיק והלה מבטיח להפסיק וממשיך לפגוע בילדים שלא עוול בכפם, כאשר רב מסוים נשאל מה אתה עושה לגרום לפדופיל בקהילתך להפסיק וזה תשובתו: "הוא כבר שנים הבטיח לנו שהוא יפסיק והוא עדין לא מפסיק". חוכא והתלולא! – משחקים בחיי ילדים. אם היו "מלטפים" את ילדי הרב נראה איך הוא היה מגיב, הוא בטח היה שוכח את כל מנהגי הנימוסים והיה קולט למה הוא גורם בכך שהוא מנסה להשתיק את התופעה בקהילתו. וישר היה פונה למשטרה. אבל כל עוד זה לא הילדים שלו, נו, העיקר שלא יהיה חילול שם שמים – אך בהתבוננות לטווח ארוך הוא כבוד "הרב" הוא הגורם לחילול שם שמים הגדול ביותר בכך שילדים ממשכים להיפגע בגללו.

    הורה אחד שבנו נפגע מהפדופיל (בנו כיום בחור בגיל העשרים ואינו יכול "להסתכל" על חרדים) סיפר לי שכל תפילה הוא מקלל את כל מי שידע ולא סיפר מבחינתו הוא שותף לעברה. ונכרים דברי אמת.

    כמובן שלא כל האירועים דומים אך עיקר הדברים מובאים כאן:

    1. ראשית לכל דבר יש להגיב בתבונה! לא לכעוס בשום פנים ואופן על הילד/הילדה כי באמת הם לא אשמים באירוע המצער שהם חוו וקרוב לודאי שהאירוע נחרט חזק מאוד בנפשם – לצערנו הרב, במידה והאירוע סופר ע"י הילד הנפגע יש לעודדו על כך שגילה אומץ רב ובזכותו ילדים אחרים לא יפגעו והמעשה אשר נעשה – הפגיעה ע"י הפדופיל היא מעשה רע והוא לא אשם!!! (ילדים רבים מרגשים רגשי אשמה שפגעו בהם, הם חושבים שיש להם חלק במעשה והיה עליהם להגיב אחרת, מצער הוא שמרבית הילדים קופאים כאשר נוגעים/פוגעים בהם והם לא מסוגלים אפילו לצעוק, לאחר מעשה הם מגלים שהם טעו שלא צעקו, אך שוב זה לא באשמתם).

    2. לגשת למשטרה ולפתוח תיק על הפגיעה, עדיף לא לספר על כך לבני אדם נוספים על פתיחת התיק מכוון שמידע זה עלול להגיע לפדופיל והוא יכול להעלים ראיות, בדרך כלל במחשב של פדופילים יש מלא סרטים/תמונות של קטינים הם גם מחזיקים בבתם משחקים וכל מיני צעצועים בכדי לפתות ילדים, אולי כאן המקום לציין במידה ויש התלבטות האם לפנות למשטרה? התלבטות זו קיימת בעיקר במגזר החרדי/דתי, בשיחות שערכנו עם רבנים, רבנים מוכרים ממלצים ללכת למשטרה ולפתוח תיק, הרי פסוקים מפורשים מובאים בתורה: לא תעמוד על דם רעך – ברגע שאתה יודע על אדם הפוגע באחרים ואתה מתעלם מכך אתה למעשה שותף לדבר עברה וגורם לפגיעה בילדים נוספים, ואהבת לרעך כמוך: כפי שאתה לא רוצה שילדך יפגעו כך תעשה שילדים אחרים לא יפגעו ועוד פסוקים רבים המתארים את חשיבות שמירה על אדם אחר, נציין כי רב הטוען שאין צורך ללכת למשטרה, אותו רב לא מבין במאומה בהשלכות האירוע על הילד והתוצאות בהם ילדים נוספים יפגעו ע"י אותו פדופיל באם לא יתפס, ודמם של אותם ילדים תלוי בצוארו ובצואר הוריו, שהרי לעיתים פשוט נוח להורים לשאול באופן מסוים בעצת רב ולשמוע תשובה מסוימת בכדי לא לעשות מעשה. וסוף דבר הכול נשמע את האלוקים ירא ואת מצוותיו שמור.

    3. מומלץ כי ילד/ה הנפגע ע"י פדופיל יחקר ע"י מכון בית לין (כותב שורות ביקר במכון לין בביה"ח שיבה ושוחח עם החוקרות- בלבוש רגיל וצנוע (לא מדי משטרה) ותשאלו את הילדים באופן מאוד נעים), המכון הינו ידידותי מאוד ויש במכון חוקרות המתאימות לכל המגזרים, למגזר החרדי יש חוקרות חרדיות, המדובבות את הילדים באופן מאוד נעים ובכך הילד מתאר את אשר אירע לו ובמידה מסוימת זה מקל עליו – עצם הדיבור על האירוע משחרר את הילד, לאט, לאט, מהתחושות שנגרמו לו כתוצאה מהפדופיל. חשוב להורים לדעת כי החקירה במכון לין עולה עשרות מונים לחקירה ע"י חוקרת נוער, הרבה המקום גורם, מכון לין נראה גם חזותית כמקום לילדים. אותה חקירה במכון לין גרמה לנו כהורים הקלה מסוימת, בתום החקירה החוקרות הסבירו לנו בדיוק מה קרה עם הילדים.

    4. לאחר האירוע חשוב תמיד לדבר עם הילד ולהזכיר לו שיש לו למי לספר וכל דבר! ולעטוף אותו בחום ואהבה, ילדים רבים לאחר אירוע פגיעה מפדופיל נהפכים לסגורים, פוחדים לשון לבד, בורח להם שתן בשנה, חלקם אף מתחילים לפתח בעיות נפשיות היכולות להמשך עד סוף חייהם ר"ל ומצריכות טיפול פסיכולוגי מתאים.

    5. ילדים אשר חוו אירוע ע"י פדופיל בעל חזות חרדית, אירוע זה יכול לגרום להם לשנוא את הדת, לשנוא חרדים ולהתרחק קיצונית מכל סממן דתי – לכן חשוב להבהיר לילד כי אותו פדופיל למעשה לעולם לא היה אדם דתי אלא פשוט מתחזה, והוא לא מיצג את כל הדתים/חרדים, קיום שיחות נפש מהווה משקל גדול להוציא את הילד מאותם תחושות בהם הוא חי כתוצאה מאותו אירוע מצער.

    6. חשוב ביותר למצוא מטפל אשר יקיים שיחות עם הילד/נער (לילד תגידו שזה פגישה עם יועץ עדיף שלא להזכיר את המילה פסיכולוג, מטפל, אלא יועץ) מתאים אשר יכול לסייע לילד לפרוק את תחושותיו, כיום, כתוצאה מריבוי מקרה פדופיליה ניתן לקבל שירות זה ממוסדות הרוחה בחינם (קיים ארגון בשם אלי היכול לסייע ואצלם יש מטפל דתי בשם אוריאל).

    7. לאותם פדופילים ברצוננו לומר אתם פשוט הורסים ילדים – הורסים להם את החיים, תתפללו על עצמכם והרבה אולי זה יכול לעזור (תוכלו להעזר בספרים בגן האמונה/ בשדה יער של הרב שלום ארוש המסביר כיצד לצאת מהתמכרויות), ואם אתם לא מסוגלים להפסיק עם אותם מעשים רעים – פגיעה בילדים חפים מפשע עדיף שתתאבדו – הצער שאתם גורמים לעתים קרובות הוא בלתי הפיך.

    8. מייל זה נכתב לסייע במקרה של פגיעה בפדופיליה, אנא העבירו תוכן מייל זה לרשימת התפוצה שלכם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*