logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

הדף היומי קב הישר מפי הצדיק רבי אריה ברדה שליט"א

M2U08829 האדמו"ר מהאלמין באסיפה במשרד בחגוי הסלע ב…

  • לפני 36 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף ב לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

הדף היומי מסכת קב הישר דף ל לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 55 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כט לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 55 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כח לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 56 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כז לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 56 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כו לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

הדף היומי מסכת קב הישר דף כה לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 56 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כד לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 56 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כג לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 56 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כב לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 57 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף כא לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

הדף היומי מסכת קב הישר דף כ לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 57 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף יט לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 57 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף יח לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 57 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף יז לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 58 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף יד לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

הדף היומי מסכת קב הישר דף יג לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 58 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף יב לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 58 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף יא לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 58 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף י לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 58 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף טז לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

הדף היומי מסכת קב הישר דף טו לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 59 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף ט לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 59 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף ח לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 59 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף ז לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

הדף היומי מסכת קב הישר דף ו לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 59 דקות

הדף היומי מסכת קב הישר דף ה לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 59 דקות

- דיסק קב הישר2הדף היומי מסכת קב הישר דף ד לחודש ניסן מפי הרב אריה ברדה

  • לפני 59 דקות

3 comments

  1. מאיר גרין

    ב"ה
    מזל טוב להמפעל הזוהר העולמי ולהצדיק הרב אריה ברדה שליט"א שזכה למסור שיעורים קדושים וטהורים בספר הקדוש קב הישר שמחיה ומשמח נפשות ישראל הצמאים לדבר ה' האמיתי ובזכותו חוזרים לתשובה אמיתית בכוח תורת הצדיקים הקדושים הגנוזים והנסתרים.
    הרב אריה ברדה עליך נאמר הפסוק גור אריה, הֶן עָם כְּלָבִיא יָקוּם וְכַאֲרִי יִתְנַשָּׂא לֹא יִשְׁכַּב עַד יֹאכַל טֶרֶף וְדַם חֲלָלִים יִשְׁתֶּה (במדבר כג, כד) . בזכותך נגאלים כל הנצוצות הקדושות ומתבטלים כל העמלקים והערב רב ורבניהם וחבריהם.
    ובזכות זה נזכה שיתקיים בנו הפסוק בהאזינו ה' בדד ינחנו ואין עמו אל נכר.
    מאיר גרין צפת.

  2. שלמה יעקב לוי

    לכבוד חברי מפעל הזוהר העולמי ובראשם הרב הצדיק רבי אריה ברדה שליט"א
    שלום וברכה!
    הנני מבקש מאד אם ביכולתכם לפרסם שורות אלו – כפרה עלי אשר נכשלתי בענין זה, כידוע שתשובה צריך להיות באותו ענין של העבירה!!!
    קמו כמה רבנים מהערב רב שנשמתם מ"דור הפלגה" [ראה בזוהר הקדוש (חלק א' דף כ"ה:) מה שכתוב שם אודות הערב רב. [כפי ששמעתי הרבה שיעורים מהרב שליט"א] משם ברור שחטאם של דור הפלגה שאמרו "נבנה לנו עיר ונעשה לנו שם" שהכוונה היא על הרבנים של ימינו שבונים עיירות ומוסדות הכל בכדי לעשות לנו שם, לא לשם שמים, רחמנא ליצלן] הם גזרו "גזירת המן" שלא ללמוד זוהר הקדוש ושהבחורים לא יתחתנו עד 26-28 שנה וכל ימהם פוגמים בפגם הברית ועוקרים מצות התורה רחמנא ליצלן,
    מכך ניתן להבין היטב שזה ממש "גזירת המן הרשע להשמיד ולהרוג ולאבד את כל היהודים מנער ועד זקן טף ונשים ביום אחד", [ונא לעשות חשבון אם הבחורים היו מתחתנים כמו שכתוב בחז"ל היה להם עשר ילדים לכל אחד עד שהם בני ל' שנה וכו'] ובאם תשאלו הרי גזירת המן הי' אך ורק על הגופים ולא על הנשמות ולכן הי' מתאים לומר "גזירת לבן", כי "לבן ביקש לעקור את הכל", לבן ביקש לעקור אף את הנשמות, הוא רצה להרוג את הכל רחמנא ליצלן, וכאן הרי המתנגדים נגד משה רבנו ע"ה שאמר שרק בזכות לימוד הזוהר נצא מהגלות ממש בבחינת "לבן ביקש לעקור את הכל",
    ואף כאן בנידון דידן – ממשיך שכני לספר לחבירו – הרבנים היראים והחרדים נמשכו בחבלי עבותות עם ה"ערב רב" לצאת נגד שבחורים יתחתנו בגיל חז"ל רחמנא ליצלן, בגלל "ודי זהב", נותנים לעם דמים די והותר, הערב רב נותנים להם מכל טוב, מעות, כבוד, מוסדות וכו' ורוצים ישיבות גדולות וכבוד, כמו שראיתי בעלון החדש 570 שמע ישראל איך שהמהרח"ו ביאר ומצדד בדיוק מי הם הערב רב העמלקים האלו.
    ב"ה נתקיים מאמר חז"ל (מסכת בבא בתרא דף כא.) "קנאת סופרים תרבה חכמה" ודברי שלמה המלך (משלי כז, י) "טוב שכן קרוב מאח רחוק", שאפילו על שכן בבית המדרש אפשר לומר "טוב לצדיק וטוב לשכנו" , מהיום ואילך אבקש מכם לשתף אותי בשיעורים שלכם, כי ברצוני לדעת את כל מה שהספרים הקדושים כותבים אודות לימוד הזוהר הקדוש.
    גם יש לי ב"ה חותן, לאורך ימים ושנים טובות, אני החתן השמיני בלי עין הרע, ובכל הזדמנות שהמשפחה מתאספת משוחחים בקשר למצות לימוד הזוהר הקדוש, ותמיד אני נשאר בלי מענה, ומהיום ואילך אדע מה להשיב, החל מהמהרח"ו ועד מאמר רבי שלום משוודרון שהרבנים האלו מינים ואפיקורסים כמו שכתבו כל הצדיקים הקדושים שרפי מעלה במעלת לימוד הזוהר הקדוש כפי ששמעתי בשיעורים של הצדיק הרב ברדה שליט"א. אני באמת מודה לכם.
    מה נאמר ומה נדבר, הגעתי הביתה, סעודת שבת נערכה בבתי באופן תורני, ולא בדיבורי סרק מהעיתונים, כך שלאחר ברכת המזון לא חפצתי ללכת לישון, מרצוני הטוב ישבתי ללמוד קצת זוהר הקדוש על פרשת השבוע, ונתתי דעתי שיהי' זה לעילוי נשמת האריז"ל והורי ע"ה, הרגשתי ממש כתינוק שנולד. צריך להבין שהאר"י הקדוש והבן איש חי אומרים שהזמן ללמוד זוהר הקדוש הוא בליל שבת, הם יודעים מה שהם אומרים, צריך להאמין את זה באמונה פשוטה, אבל כשמרגישים זאת בפועל, הרי זה ממש טעם גן עדן.
    אינני רוצה להאריך מה שקרה אתי לאחר מכן במשך השבת, זהו פרשה בפני עצמו, אלא נחזור לעניננו שאמרתי שזה באמת גזירת המן, אף שהמן רצה להרוג את הגופים ולא את הנשמות – כי המן רצה להרוג אף את ה"טף", הילדים הקטנים, והרי כל ענין של לימוד הזוהר כפי ששמעתי בעיקר בשביל הקטנים, כמבואר באור הזוהר בשם הזוהר שהתינוקות של בית רבן ידעו סודות התורה, הרי אנו רואים מכל זה שאלו שאינם לומדים הם ממשים גזירת כלי' של המן הרשע.
    אשריכם רבי אריה שליט"א על השיעורים היפים שרואים בעליל שדברים היוצאים מן הלב נכנסים ללב, ואני ממש מרגיש טהרת הנפש והנשמה בפרט שאני שומע הרבה השיעורים של הספר הקדוש קב הישר. וזה פלא שהראשי ישיבות אף פעם לא אמרו והזכירו את שם הספר הזה?
    האם יש ערב רב גדול מזה?
    האם הם בכלל יקומו לתחיית המתים?
    כפי שראיתי בעלון שלכם שהם ממש מזיקים של הרבים וכל האסונות בא בגללם!!!
    סליחה על מה שאני אומר, אבל זה ראיתי שהזוהר הקדוש כותב את זה,
    ב"ה שזכינו שהקדוש ברוך הוא שלח לנו את הצדיק שיעורר אותנו בדברי יראת שמים ויראת העונש שזה העיקר מה שאני מרגיש כאן שאף אחד לא עורר אותי על זה!!!
    אשריך רבי שליט"א שזיתי להיות התלמיד שלכם, ולכל אחד אני מספר ואומר לו לך תשמע דברים שבקדושה שיפתח לך הלב לעבוד את השם הגדול הגיבור והנורא.
    בכבוד רב!
    תלמידך המתאבק בעפר רגלך הטהורים
    שלמה יעקב לוי מאילת

  3. יהושע ואקנין

    ב"ה
    לכבוד הצדיק הקדוש והטהור רבי אריה ברדה שליט"א.
    שלום וברכה לכ"ק תה"ר
    התפעלתי מאוד מכך שיש אדם אחד אברהם אבינו שמוכן לומר את האמת ולא מפחד כמו שכתוב בזוהר הקדוש שתלמידי הרשב"י לא מפחדים ואומרים את האמת בפנים.
    אשרי הדור שזכינו שיש לפחות יהודי אחד שצועק ואומר את האמת על הערב רב והעמלקים כמו פנחס בשעתו שעליו נאמר השיב את חמתי מעל בני ישראל אותיות אריה ברדה שליט"א.
    אני מודה לכם מאוד על השיעורים היפים שאני כמעט כל יום ובזכותכם תבא הגאולה,
    אני חושב כל הזמן על מה שהולך עם הערב – וראיתי בשבט מוסר פרק א' יג, וז"ל: ואל תביט ותשגיח לדברי המתנגדים וכו', ואם תשים דעתך לדבריהם יכריחוך להתגלגל בזה העולם פעם אחרת משום שעל מה שחשקת ללמוד על זה באתה לעולם.
    ואם כבושדו הוציא אלפים שיעורים על הזוהר הקדוש ועושה חשק גדול לכל אחד ללמוד, זאת שכבודך שליח ישר מהקב"ה להציל את עם ישראל.
    עוד אודה לכבוד תה"ר על השיעורים הנפלאים בספר קב הישר ובפרט השיעורים לחג הפסח ששמעתי, אשריכם אשריכם.
    קיבלתי מקודם מעיל וראיתי מה שאתם עושים על הערב רב, אני צריך לומר לכם שממש התרגשתי כל כך כמעט שבירכתי שהחיינו ומחיה המתים, כי לא היה כבושם הזה מעולם, ובוודאי שיש לכם את הנשמה של הרשב"י והאריה"ק ומשה רבינו שמסייעים לכם בכל עת ובכל רגע ובכל שעה, ועליכם נאמר ומצדיקי הרבים ככוכבים לעולם ועד, שאמרו בתיקוני זוהר שזה דוקא למוסרי שיעורים בתורת הסוד, כמו ראיתי בגר"א ובכסא מלך.
    בכבוד רב
    המתאבק בעפר תלמידי חכמים,
    יהושע ואקנין

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*