logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

הצנחן והזוהר הקדוש- סיפורו המופלא של צנחן צה"ל

סיפורו המופלא של  צנחן צה"ל והזוהר הקדוש

סיפורו המופלא של צנחן צה"ל , יוחנן באנון, שנפצע אנושות  בצניחה  לפני כ- 10 שנים, ניצל בדרך נס,  ובעקבותיו הפך להיות בעל תשובה.

 הצנחן  הרגיש השתוקקות גדולה  להתקרב ליהדות וביקש עצה מרבו  (הרב ניסים פרץ זצ"ל),  כיצד להתקדם בדרך ה', ורבו הציע  לו  לקרוא "לגרוס" הרבה זוהר, כך התמיד שנים רבות הצנחן בקריאה בזוהר, למרות שלא הבין מאומה.

הצנחן  לאחר מספר שנים הרגיש תסכול גדול שאינו מבין כלל   הזוהר, ואינו מתקדם כביכול,  עד  שמתוך  יאוש  וצער אמיתי ,  התפלל ימים כלילות ובכה  מרות מעומק ליבו  לזכות להבנה  של הזוהר,  ואז  ברבות הימים , התקבלו תפילותיו וארע  בחייו נס מופלא  גדול ונורא  כך   שזכה  בן לילה (ללמוד בישיבתו של הרשב"י ) לדעת בע"פ ולהבין את כל הזוהר הקדוש ע"פ תורת הסוד.  לכל הדעות  זה דבר מופלא וניסי, שתלמיד חכם בדרך הטבע צריך להתייגע  כל חייו   יום וליל יגיעות עצומות ונוראות,  ואם בכלל כדי להתקרב לגובה הרוחני שזכה הצנחן.

  בתוך 10 שנים מלאחר הפציעה התעלה הצנחן למדרגות רוחניות אדירות ועליונות בלימוד הזוהר ותורת הקבלה, דבר שסחף אחריו  תלמידים  רבים בלימוד הזוהר הקדוש.

 לאחר שרבו נפטר (לפני כחצי שנה ) חלה  הצנחן לפני מספר חודשים  במחלה קשה  ומת מוות קליני,  התעורר וסיפר  מה קרה "בישיבה של מעלה" בהיותו בין שמים לארץ ,  על  המשפט ,  ועל המסרים שקיבל  על תפקידו בעולם ,בהפצת הזוהר הקדוש, ובחשיבות הקריאה של    כל  יהודי/ה 2 דקות זוהר ביום  (כולל נשים וילדים) , ,ןברגעים אלה   (כ"ב כסלו תשע"ג ) הצנחן שוכב  בבי"ח , בטיפול נמרץ, כואב  מחוליו , ועתה מביא את  סיפורו המופלא ואת המסר לעולם.

ועכשיו כשחנוכה עומד בפתח, אנו רואים שהצנחן יוחנן באנון,   מסר נפשו להפצת הזוהר בעם ישראל ושהוא כיוחנן כהן גדול, בימי החשמונאים.

  ובל נשלה את עצמינו  כי אותם כוחות ס"א והטומאה של היוונים שהיו קימיים אז , לא  קיימים גם היום, אלא הם קיימים  מסביבינו ובתוכינו , בשמות יפים יווניים של  "התרבות המערבית" "התרבות  של שכל ומדע"  ולא שכל אמוני  לקיים את דברי חז"ל   ודברי גדולי התנאים כרשב"י  ומקובלים רבים אחרים שקבעו ש"רק בזכות  לימוד  הזוהר הקדוש  יצאו עם ישראל  ברחמים"

ועתה שימי חנוכה מתקרבים ובאים עלינו לטובה, קיבלנו   מיוחנן הצנחן, כיוחנן מתתיהו כהן גדול,  מסר מעולם עליון, שרק בזכות קריאה של זוהר הקדוש של כל יהודי/ה, של 2 דקות ביום, נזכה לאור הגאולה  עכשיו ממש, אורו של משיח.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*