logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

ספר אור הזוהר- גיליון 43 – קונטרס הצלה מפצצת אטום

 

ספר אור הזוהר

גליון מספר 43

טבת תשע"ב

לימוד זוהר הקדוש להצלת עם ישראל,
התאחדות הצדיקים לומדי זוהר הקדוש
בלשון הקודש ומתורגם לאנגלית

 

להורדת ספר אור הזוהר: גיליון 43: לחץ כאן: ספר אור הזוהר- עלון 43-עברי אנגלי – 16-24

להורדת: נוסח חדש וישן לעלון ולסרטון פצצת אטום

 

 קונטרס
פצצת אטום  הרוחני
לימו ד זוה ר הקדוש להצלת עם ישראל התאחדו ת הצדיקים לומדי זוה ר הקדו ש
מובא כאן לפניכם עלון מרגש ומעורר, בהוצאת "מפעל הזוה ר העולמי", על כוחו
העצום של הזוהר הקדוש , שבכוחו להציל את עם ישראל מגזרות קשות ונוראות
של פצצת האטום.
בעלון האדמו"ר מהאלמין מסביר את כח לימוד הזוהר הקדוש, שהציל את עם
ישראל בשנים האחרונות מטילים, מפיגועים קשים, והמשך מלחמה.
כמו כן מובא איך היה בכח לימוד הזוהר הקודש , להציל את עם ישראל מהשואה
הנוראה , אם רבני אירופה היו שומעים לזעקתו של בעל הסולם שראה ברוח קודשו,

 

 

סרטון על ההצלה מפצצת האטום- בכוחו של הזוהר הקדוש

Read more:

http://www.youtube.com/user/SuperEthan74/


סרט ומרגש ומרהיב ביופיו, בהוצאת מפעל הזוהר העולמי, על כוחו העצום של הזוהר הקדוש, שבכוחו להציל את עם ישראל מגזרות קשות ונוראות של פצצת האטום.
בסרטון האדמו"ר מהאלמין מציג את כח לימוד הזוהר הקדוש, שהציל את עם ישראל בשנים האחרונות מטילים, מפיגועים קשים, והמשך מלחמה.
לצפייה בסרטון על ההצלה מפצצת אטום, לחץ כאן:
להעלון – לתרגם כל מה שבצבע
הכל כבר מתורגם

 

כמו כן מוצג בסרטון איך היה בכח לימוד הזוהר הקודש, להציל את עם ישראל מהשואה הנוראה, אם רבני אירופה היו שומעים לזעקתו של בעל הסולם שראה ברוח קודשו, את האיום המתקרב של השואה הנוראה, וזעק שנקח את "התרופה" שיכולה להציל את העם היהודי – לימוד הזוהר הקדוש, אבל לצערינו לא שעו לבקשותיו, והנורא מכל ארע.
הבה, נשמע לעצות חז"ל, נלמד מההיסטוריה הכואבת, ואל נהיה שאננים, ונאמר: "לא ידענו" "לא שמענו", "לנו זה לא יקרה" כי לצערינו, זה כבר קרה!
אנו חייבים להתחזק, ולקחת על עצמינו, כל יהודי ויהודי, נשים וגברים, ואפילו ילדים, קריאה יום יומית של הזוהר הקודש, וננהג ע"פ הבטחת גדולי המוקבלים ורשב"י- התנא האלוקי, שבזכות הזוהר הקדוש- יצא עם ישראל מן הגלות ברחמים.
להלן מובאים דברי הדרשה שנאמרים בסרטון:
דברי דרשה סרטון פצצת אטום

להעלון 43
כמו כן מובא איך היה בכח לימוד הזוהר הקודש, להציל את עם ישראל מהשואה הנוראה, אם רבני אירופה היו שומעים לזעקתו של בעל הסולם שראה ברוח קודשו, את האיום המתקרב של השואה הנוראה, וזעק שנקח את "התרופה" שיכולה להציל את העם היהודי – לימוד הזוהר הקדוש, אבל לצערינו לא שעו לבקשותיו, והנורא מכל ארע.
הבה, נשמע לעצות חז"ל, נלמד מההיסטוריה הכואבת, ואל נהיה שאננים, ונאמר: "לא ידענו" "לא שמענו", "לנו זה לא יקרה" כי לצערינו, זה כבר קרה!
אנו חייבים להתחזק, ולקחת על עצמינו, כל יהודי ויהודי, נשים וגברים, ואפילו ילדים, קריאה יום יומית של הזוהר הקודש, וננהג ע"פ הבטחת גדולי המוקבלים ורשב"י- התנא האלוקי, שבזכות הזוהר הקדוש- יצא עם ישראל מן הגלות ברחמים.
עד כאן להעלון

43

להלן מובאים דברי הדרשה שנאמרים בסרטון:
דברי דרשה סרטון פצצת אטום

כאן מתחיל העלון גם כן

כמה סבל ומכאוב ידע עם ה'
כמה אסונות ואיומים שקרו רק בתקופה האחרונה
נקטעו באיבם פתיל חייהם של תינוקות של בית רבם טהורים
אנשים צעירים גדולי תורה ויראה בנסיבות טראגיות
שאין דעת אנוש סובלתם
נבוא ונשוב בתשובה שלמה לאבינו שבשמים המתחנן אלינו ומבקש שובו בנים שובבים, שובו אלי ואשובה אליכם,
נקבל עלינו קבלת המצוות לשפר מעשינו,
נפסיק לאכול מאכלות אסורות,
לא נסמוך יותר על רבני הערב רב,
שמטעים אותנו כל השנים
אל תראי תולעת יעקב
הַקּוֹל קוֹל יַעֲקֹב – אֵין כֹּחָם שֶׁל יִשְׂרָאֵל אֶלָּא בְּפִיהֶם
בְּיָדֵנוּ כֹּחַ אַדִּיר, לְנַצֵּחַ אֶת הָאוֹיֵב, לָתֵת אֶת הַמַּכָּה הָרִאשׁוֹנָה!

(השורה הבאה חסר באנגלית)
לומדי הזוהר הקדוש נותנים את המכה הראשונה

מכאן מתורגם לאנגלית להלן במסמך
צַהַ"ל מִתְכּוֹנְנִים לְהַחְזִיר "מַכָּה שְׁנִיָּה" לְאִירַן עַל יְדֵי צוֹלְלוֹת, זֹּאת אוֹמֶרֶת שֶׁכְּבָר הִשְׁלִימוּ עִם הָעֻבְדָּה, שֶׁתִּהְיֶה זוֹ אִירָן שֶׁתִּתֵּן ח"ו אֶת "הַמַּכָּה הָרִאשׁוֹנָה" – פְּצָצָה גַּרְעִינִית לְיִשְׂרָאֵל [ח"ו], (וְהַצָּבָא מְשַׁעֵר שֶׁזֶּה עָלוּל לִגְבוֹת כְּמִלְיוֹן נֶפֶשׁ רַחֲמָנָא לִיצְלָן).
הַמְּדִינָה כְּבַר הִשְׁלִימָה עִם הַמַּצָּב! אֲנַחְנוּ לומדי הזוהר הקדוש לֹא מַשְׁלִימִים עִם הַמַּצָּב הַזֶּה!
וְנַהֲפוֹךְ הוּא! אֲשֶׁר יִשְׁלְטוּ הַיְהוּדִים הֵמָּה בְּשׂוֹנְאֵיהֶם!
אֲנַחְנוּ נִתֵּן אֶת "הַמַּכָּה הָרִאשׁוֹנָה"!

וְכָךְ נִמְנַע אֶת הָאָסוֹן וּנְקַרֵב אֶת הַגְּאוּלָה בְּחֶסֶד וּבְרַחֲמִים. –
שֶׁלֹּא תַּגִּידוּ לֹא יָדָעְנוּ! שֶׁלֹּא תֹּאמְרוּ לֹא יָכֹלְנוּ!
בְּיָדֵנוּ הַדָּבָר, וְחוֹב קָדוֹשׁ הוּא לָנוּ! מִי לַה' אֵלָי!
עוּרוּ יְשֵׁנִים מִתַּרְדֵּמַתְכֶם! עַם יִשְׂרָאֵל זָקוּק לְהִנָּצֵל מֵהַמַּבּוּל הַנּוֹרָא!
אל תַּגִּידוּ לֹא יָדָעְנוּ! אל תַּגִּידוּ לֹא יָכֹלְנוּ!
בזמנים האלו ראינו הר געש שמוציא עשן גדול עד לב השמים ועוד רעידות אדמה בארץ ובחוץ לארץ ידיעות המצמררות על סופת ההוריקן שהשתוללה וזרעה הרס רב בארצות הברית,
אם על רעמים רגילים אמרו חז"ל לא נבראו רעמים אלא לפשט עקמומיות שבלב, על אחת כמה וכמה שסופת סועה וסער נוראות כאלו בוודאי לא באו לעולם אלא כדי ליישר את התלמים העקומים שבליבנו,
מי הבעל הבית האמיתי מי הוא מנהיג העולם?
שמשמים רומזים שהתקופה היא לא פשוטה וחרדה גדולה מאימת הסופה המתקרבת, ומכל זה רואים שיש מנהיג לבירה, ועל כל דבר יביא אלוקים במשפט, אבל בזכות הזוהר הקדוש ניצלנו ממאה אלף טילים, מה עשה הקדוש ברוך הוא? בזכות שיש לנו כבר לערך יותר מאלפיים שיעורים בזוהר הקדוש,

כאן עשיתי תיקונים – ליואל להוסיף להעלון – וגם לתרגם באנגלית כמו כאן
[כשענן שנוצר מהר הגעש היה צריך להגיע לארץ ישראל, ואמרו כבר שהאוירונים לא ימריאו ושיסגרו את כל שדה התעופה, כי כשעשן הר הגעש בא אי אפשר לנסוע במטוסים כידוע.
הנס הגדול:
אירן סוריה לבנון ועזה החליטו עצה אחת שביום הזה שיגיע ענן הר הגעש מעל ארץ ישראל יזרקו את כל הטילים שלהם בכל ארץ ישראל, מפני שהמסוקים לא יוכלו לטוס ולשמור אוירית, ויהיה להמחבלים עבודה קלה.
הקדוש ברוך הוא עשה נס גדול ועשן הר הגעש היגיע עד לבנון, ושם נעצר. ולא הגיע לארץ ישראל, רק השם שלח לנו בארץ רוח חזקה עם חמסין גדול, וכמה בנינים נשרפו בחשבון מיוחד בשמים, אבל כל הארץ הייתה שקטה, ולא חשבו ממה שנעשה, ואיזה ניסים עברנו.
ואיזה ניסים אנחנו עוברים שבכל ארץ ישראל ישבו לבטח, וב"ה כלום לא קרה לעם ישראל, וניצלנו ב"ה…

ולראות את יד ההשגחה המופלאה, בלבנון הסמוכה לארץ ישראל הגיע עשן הערפל, ואילו לארץ ישראל לא נכנס,
וזה ממש נס גלוי,

מה שקרא ביום שסיימנו את ספר הזוהר הקדוש
בְּאוֹתוֹ הַיּוֹם מַמָּשׁ נִפְסְקָה הַמִּלְחָמָה שֶׁל עוֹפֶרֶת יְצוּקָה בְּעַזָּה, זֶה הָיָה בְּחֹדֶשׁ טֵבֵת וְחָזְרוּ מִלְיוֹן אֲנָשִׁים לְבֵיתָם, אַחֲרֵי שֶׁהָיוּ בְּגָלוּת קָשָׁה כְּבָר כַּמָּה שָׁבוּעוֹת.
ומה עבר עלינו לפני זה כמה טילים שלחו על עם ישראל איזה ניסים היו וב"ה על הניסים הגדולים שהיו שם בזכות הרשב"י והזוהר הקדוש כן יעזור ה' הלאה וּבִזְכוּת זֶה, יִתְקַיְּמוּ דִּבְרֵי הַזּוֹהַר הַקָּדוֹשׁ "בְּסִפְרָא דָּא יִפְקוּן מִגָּלוּתָא", דְּהַיְנוּ, שֶׁרַק בִּגְמַר כָּל הַסֵּפֶר כֻּלּוֹ יָצְאוּ מִן הַגָּלוּת הַקְּטַנָּה שֶׁעָבְרָה עָלֵינוּ, וּכְעֵת נוּכַל לְהָבִין מִזֶּה, שֶׁאִם נְסַּיֵם כֻּלָּנוּ אֶת הַ"זּוֹהַר הַמְחֻלָּק" דְּבַר יוֹם בְּיוֹמוֹ "דַּף הַיּוֹמִי" בְּאַלְפֵי רְבָבוֹת סִיוּמֵי זוֹהַר אָז בְּקָרוֹב מַמָּשׁ נִזְכֶּה לְהַבְטָחַת הָרַשְׁבִּ"י שהזכרנו "וּבְגִין דְעַתִידִין יִשְׂרָאֵל לְמִטְעָם מֵאִילָנָא דְּחַיֵּי דְּאִיהוּ הָאי סֵפֶר הַזֹּהַר יִפְקוּן בֵּיהּ מִן גָלוּתָא בְּרַחֲמֵי".
כשהרשע הגדול ימח שמו רצח 6 מליון יהודים באירופא אמרתי לכולם אומר הבעל הסולם אי אפשר לנצח רשע זה ומלחמה זו לא תסתיים אלא אם כן יקומו יהודים וילמדו זוהר הקדוש, וכך ניצלו מעט היהודים ששרדו, ובניסים גלויים ניצלה ארץ ישראל מצפרניו של אותו רשע ימ"ש, בזכות הזוהר הקדוש.
בשנת תשכ"ז, עת מלחמת "ששת הימים", בימים דאז, יצאו 4 מדינות נגד עם ישראל: מצרים, ירדן, סוריה ולבנון החליטו להלחם נגדינו, הסכנה היתה גדולה והפחד ממש נורא – שלושה ימים לפני תחילת המלחמה כבר היו סגורים כבישי הגליל מפני פחד האויב, שמא תתקוף לבנון את הצפון. ולא הרשו לנוע בדרכים.
על כן מוטלת עלינו החובה להזדרז בלימוד הזוהר הקדוש, כי עם ישראל זקוק לישועות גדולות, וכשנדבק בספר הזוהר נמתיק כל חבלי משיח.
נוֹדַע בַּשְּׁעָרִים גֹּדֶל מַעֲלַת אֲמִירַת תִּקּוּנֵי זֹהַר אֲשֶׁר הִיא מְזַכֵּךְ הַנֶּפֶשׁ וּבִפְרָט בִּימֵי חֹדֶשׁ אֱלוּל, וּמוּבָא בְּהַקְדָּמַת כִּסֵּא מֶלֶךְ: שֶׁאֲמִירַת הַתִּקּוּנִים גְּרֵידָא אֲפִלּוּ בְּלִי הֲבָנָה הוּא תִּקּוּן הַנֶּפֶשׁ גָּדוֹל, וּכְעֵין זֶה מוּבָא בְּסִפְרֵי תַּלְמִידֵי הַבַּעַל שֵׁם טוֹב… וִישׁוֹטְטוּ רַבִּים וְתִרְבֶּה הַדַּעַת בָּעוֹלָם, וְזֶה יְקָרֵב בְּעֶזְרַת הַשֵּׁם אֶת בִּיאַת הַגּוֹאֵל. לִלְמֹד בְּחִבּוּר זֶה בְּלֵב שָׁלֵם וּבְחֵשֶׁק רַב כִּי הוּא מְטַהֵר הַגּוּף וּמְקַדֵּשׁ הַנְּשָׁמָה לְכָל הַלּוֹמְדוֹ בְּחֹדֶשׁ אֱלוּל אֲפִלּוּ בְּגִירְסָא בְּעָלְמָא בְּאֵין מֵבִין פֵּרוּשׁ אֲמָרָיו וְכָל שֶׁכֵּן אִם יִזְכֶּה עַד שֶׁרוּחַ הַשֵּׁם יְדַבֵּר בּוֹ לְהָבִין כַּוָּנַת הָרַשְׁבִּ"י בְּאִמְרֵי קָדוֹשׁ וּבוֹ יִזְכֶּה לִהְיוֹת מִבְּנֵי עֲלִיָּה,
וְיַרְבֶּה בְּיָמִים אֵלּוּ יְמֵי אֱלוּל, בִּצְדָקָה וּבְלִמּוּד זֹהַר וְתִקּוּנִים וּתְהִלִּים.
אַנְשֵׁי מַעֲשֶׂה נְהִיגֵי לוֹמַר בְּכָל יוֹם מֵאוֹתָם אַרְבָּעִים יוֹם שֶׁמֵּרֹאשׁ חֹדֶשׁ אֱלוּל עַד אַחַר יוֹם כִּפּוּרִים אֵיזֶה דַּפִּים מִסֵּפֶר הַקָּדוֹשׁ תִּקּוּנֵי הַזֹּהַר, וּמְכַוְּנִים לִגְמֹר כָּל הַסֵּפֶר עַד יוֹם הַכִּפּוּרִים. וְאַף שֶׁאֵינוֹ מֵבִין, מִכָּל מָקוֹם הַלָּשׁוֹן שֶׁל הַזֹּהַר הַקָּדוֹשׁ וְהַתִּקּוּנִים מְסֻגָּל מְאֹד לַנְּשָׁמָה.
לִמּוּד בַּיָּמִים הַקְּדוֹשִׁים אֵלּוּ מְטַהֵר הַגּוּף וְהַנְּשָׁמָה, וּסְגֻלָּתוֹ לְקָרֵב הַגְּאֻלָּה בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ אָמֵן.
שכמעט כל יהודי וגם גוי מרגיש שאנחנו תושבי כדור הארץ בבעיה קשה ביותר, חלק גדול מהם לא מבינים למה בדיוק הם מרגישים כך כי הם יודעים שהעולם משתנה, והשינוי הזה נותן לכולם הרגשה של חוסר בטחון ופחד לא קטן, הטבע משתנה הממשלות נשתנו, הבן אדם הרגיל ברחוב משתנה, בכל זאת לא יודעים עד כמה?
יש מעטים היודעים בדיוק מה הקדוש ברוך הוא מצפה מהם, ומה ההיסטוריה של העולם הם מבינים יותר מה שעומד להיות, ומכינים את עצמם כראוי.
במסכת ברכות (ו.) מובא שבתפילין קיימת עדות הדדית שלנו על הקב"ה ושל הקב"ה עלינו, וזה רק אם התפילין כשרות.
האם יש לכם תפילין ומזוזות כשרות?
האם הקלף הוא עם הכשר טוב?
או שבא מערבים מיריחו?
האם אוכלים בכלל כשר?
האם בדקו שהבשר שאנו אוכלים אם באים מעזה ומיריחו?
מה מועלת התשובה והחרטה אם אין לנו תפילין ומזוזות ואין לנו כשרות וצניעות!
ומי מדבר כמה בכיות צריך אדם לבכות על מה שהערב רב הטעו אותנו עד היום הזה?
כמה עברנו בדור הזה נגד רצונו של הקדוש ברוך הוא?
איזה עול מלכות שמים אנחנו מקבלים אם מעולם לא הנחנו תפילין כשרים!
כמו כן אחרי 120 שנה ישאלו אותי שלום יהודה האם ידעת שכלל ישראל אוכלים נבילות וטריפות חלב ודם?
האם ידעת שרוב התפילין ומזוזות פסולות?
מה עשית בשביל זה?
לכן אנחנו מזהירים את כל יהודי ויהודי בכל העולם כולו,
דעו לכם כי אין לכם על מי לסמוך על הכשרות לא בארצות הברית ולא בלונדון כמעט כל בשר בהמה נבילות וטריפות, לא שאני לבד אומר את זה?
יש לי בערך 70 מכתבים מכל גדולי ישראל שכותבים וחותמים על השחיטה בלונדון ובארצות הברית ובכל יוראפ כמעט שכל השחיטות נבילה וטריפה,
ובארץ ישראל רח"ל שכאן הכל יותר גרוע מארצות הברית זה מה שראיתי בעיני,
אני מוכן לעזור לכל רב המכשיר בחינם, לגלות לו וללמוד אותו מה שהולך, ואיך לתקן שכמעט כל הרבנים תינוקות שנשבו, ואינם יודעים בין ימינם ושמאלם, או שיודעים ואין להם ברירה, ואינם יכולים לתקן שהם משוחדים, או שמפחדים משותפם של עמלק, כי השטן הוא הבעל הבית על השחיטה,
הזמן קצר ביותר, הגיע כבר הזמן של הגאולה, ודעו לכם, יש רק כמה שחיטות קטנות שהם כשרות, ויש רק מועט אנשים שיודעים ומדקדקים,
ואלו שרוצים וממשיכים להיות בין הרשעים שאוכלים שקץ ועכבר, שיאכלו לכל הפחות לתיאבון, ולא יהיו מזידים,
אבל מה יעזור לכם הבונקרים, אם הבונקרים האלו יכולים להיות הקבר שלכם, רח"ל, ומי שבאמת רוצה להגיע לגאולה השלמה ולקבל פני משיח צדקינו, יש רק עצה אחת עשו תשובה,
אבל איך יכולים לעשות תשובה?
יש לכם רק עצה אחת להיפרש מכל רבני הערב רב, ולהיות דבוקים בתורת הרשב"י, אז תוכלו להינצל בתיבת נח של הרשב"י, זה הזוהר הקדוש,
כשנלחמתי נגד הרבנים ראשי הערב רב, שהאכילו נבילות וטריפות חלב ודם, ובגללם נתמלאו הבתי חיים בצעירים וצעירות,
וכמו שהיה הסיפור עם המגלה עמוקות זי"ע,
ואלו הרבנים הנותנים הכשרים וסומכים עליהם תמימים ומאכילים נבילות וטריפות חלב ודם וגורמים לאסונות,
ואחר כך אומרים ומספידים את הנפטר אותם הרבנים, וצועקים בהספד, שנפטר זה ואסון זה כביכול בא בעוון הצניעות,
בעון פלוני ופלוני,
אך האמת הוא שעמך כולם צדיקים תמימים וטהורים, רק הערב רב מכשילים אותם, ומונעים מהם לעשות תשובה,
ואותה הרב הצועק ובוכה, הוא השוחט הוא המלאך המוות, הוא המקטרג ואין קטיגור נעשה סניגור.

עד כאן דברי הדרשה:
זה שייך להלן כשנשמע
כְּמוֹ כֵן יִשְׁאֲלוּ אוֹתִי בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה, שָׁלוֹם יְהוּדָה! הַאִם יָדַעְתָּ שֶׁאֶפְשָׁר לְהַצִּיל אֶת עַם יִשְׂרָאֵל מִפְּצָצַת אָטוֹם?
אָשִׁיב כֵּן,
יִשְׁאֲלוּ וּמַה עָשִׂיתָ לָזֶה?
אָשִׁיב, הִדְפַּסְתִּי מִילְיוֹנֵי סְפָרִים עַל הַזוֹהַ"ק, וְאָמַרְתִּי בַּדְּרָשׁוֹת אֶת הָאֱמֶת שֶׁכָּל הָרַבָּנִים וְהָרָאשֵׁי יְשִׁיבוֹת שֶׁלֹּא אוֹמְרִים לַקָּהָל שֶׁלָּהֶם לִלְמֹד זוֹהַר הַקָּדוֹשׁ הֵם רָאשֵׁי הָעֶרֶב רַב, [כָּל זֶה כָּתוּב בְּזוֹהַ"ק 172 פְּעָמִים – וְגַם מוּבָאִים בְּ140 סִפְרֵי תַּלְמִידֵי בַּעַל שֵׁם טוֹב זי"ע – סַךְ הַכֹּל 310 מַרְאֵי מְקוֹמוֹת, וְהִדְפַּסְתִּי הַכֹּל בְּ17 סְפָרִים וְכָל אֶחָד יָכוֹל לִרְאוֹת אֶת זֶה], וְהֵם אֲשֵׁמִים עַל כָּל הָאֲסוֹנוֹת שֶׁמַּגִּיעִים לִכְלַל יִשְׂרָאֵל מִידֵי יוֹם בְּיוֹמוֹ.
זֶהוּ הָאֱמֶת הַיְּחִידִי שֶׁיִּתְקַבֵּל בְּבֵית דִּין שֶׁל מַעְלָה

Deliverance from the Atom Bomb–
With the Power of the Holy Zohar!
[Read more at http:/]

http://www.youtube.com/user/SuperEthan74/


A spectacular and passionate film has just been released to the public by the Mifal Ha’Zohar Ha’Olami
[http://ha-zohar.com; http://www.thezoharinenglish.com] You will learn of the awesome power of the Zohar Ha’Kadosh to deliver Israel from harsh decrees and the devastating threat of the atom bomb.
In this film, the Holminer Rebbe Shlit”a demonstrates the power of the Zohar ha’Kadosh in years past from missiles, terrible terror attacks, and war.
For a preview of the film revealing this life-saving message, click here:
http://www.ha-zohar.info/archives/2386#ixzz24dHcaZoH
You will see the power of learning the Zohar to save from the devastation of the Holocaust. For if the rabbis of Europe had only heard the fervent well-documented calls of the “Baal ha’Sulam” from ruach ha’kodesh (Divine inspiration) that a frightening holocaust of massive proportions was on the horizon, they could have taken “the medicine before the sickness”—promising salvation for every Jew through learning the holy Zohar. But alas to our great sorrow his calls went unheeded, and we all know what happened during those dark days.
We all are obligated, every Jew alike, men, women, and even children, to strengthen ourselves by daily reading of the Zohar ha’Kadosh, as commanded by great rabbis—in the light of the promise of Rabbi Shimon bar Yochai that in the merit of the Zohar, Israel will depart from exile with mercy.
At this point, we bring words of the testimony of leading rabbis portrayed the film:
Read more: Script of video-clip message regarding the threat of the atom bomb [in Hebrew] “How much suffering and misery is there in the world—known only to Hashem?
How many tragedies and devastating threats occurred in our recent past?
How many souls were severed from the thin thread of life?—Tinokey Beit Raban (infants of Jewish descent), pure young souls, giants of Torah, with circumstances tragic beyond description.
Come and return to our Father in Heaven with teshuva shleimah—perfect repentance—He who calls us, having predestined us from the beginning of time as benim shovevim, “straying children.” And so our loving Father calls us: “Return to Me, and I will return to you.” Let us commit ourselves with whole hearts to accept all the mitzvoth, commandments of Hashem and improve ourselves, ceasing to eat forbidden foods; not depending any further on rabbis of the “Erev Rav,” who defile our pure souls all our years.
Al tireh tola’at Yaakov”—“Do not fear, oh Yaakov, you worm.”
Ha’kol kol Yaakov—“The voice, it is the voice of Yaakov.” For Israel possess no strength, but the power of their mouths.

You will never be able to claim that you didn’t know. You will never be able to say that you were incapable of doing anything. We are holding in our hands a great and awesome power—to seal the fate of our enemies—to thrust them “the First Blow.”
The IDF, Israel Defence Forces, is currently making strategic plans to fire upon their enemies from their battleships “the Second Blow.” So, in effect, Israel is already conceding that Iran will be the one to deal “the First Blow”—Dropping the atom bomb on Israel, G-d Forbid! Not only that, but the Israeli Forces has estimated a m i l l I o n c a s u a l t i e s – May G-d have mercy on us!
The Jewish State has already come to terms with this “reality.” But we who learn the Zohar Ha’Kadosh absolutely do not accept the Israeli government’s fears as the true reality. To the contrary, that which our enemies have proposed against us will be returned to them in their faces! We will deal the First Blow!!!
And so will we prevent a terrible catastrophe, and hasten the coming of the promised Redemption with lovingkindness and mercy! For you will never be able to claim that you didn’t know—You will never be able to say that you were incapable of doing anything!
The answer is in our own hands—a sacred and pressing obligation falling on each one of us! Mi l’Shem alei!—Whoever is on G-d’s side, join us!
“Oh, you sleeping ones—Wake up! Nation of Israel, you stand in dire need of saving yourselves from perishing in a devastating flood! Don’t claim that you didn’t know! Don’t say that you were incapable of doing anything!
During these days we witnessed a volcano spurting black smoke into the heart of the Heavens. We watched earthquakes in Israel and outside the land of Israel

How much suffering and pain knowledge with the
Some disasters and threats that have happened only recently
Were cut short the lives of babies thread of a pure rabbi
Young people show great scholars and tragically
Human Sobltm no reviews
We'll come and we will complete our Heavenly Father answer begging and asking us backsliding children, return to me and I will come again to you,
We must receive the commandments we improve what we do,
Stop eating forbidden foods,
No more can we trust the great rabbis of the evening,
Mislead us all the years
Do you see a worm Jacob
Voice is the voice of Jacob – Israel's Achhm not only in their mouths
Tremendous power in our hands, beat the enemy, give the first blow!
IDF preparing to return a "second hit" by submarines to Iran, to say that he accepted the employment, this would give Iran forbid the "first blow" – a nuclear bomb in Israel [God forbid], (and army guess it might collect about a million soul heaven help us).
State has been completed with the situation! We learn Zohar did not accept this situation!
On the contrary! Jews who dominate hot Bshonayam!
We gave the "first blow"!
Thus preventing the disaster and Nkrb the redemption by the grace and mercy. –
Do not say we did not know! We could not say no!
Our hands thing, and holy is our debt! Who is God to me!
Sleepers Mtrdmtcm! With Israel Need survive the terrible flood!
Do not say we did not know! Do not say we could not!
In these times we saw a volcano that gets big smoke to high heaven, and more earthquakes in and out to Israel chilling news on the hurricane raged and sowed havoc in the United States,
If the ordinary thunder sages thunder but were not created to simplify the curvature of the heart, the more so stormy storm cut and certainly not in such dire the world to straighten the crooked ridges in our hearts,
Who is the real boss who is a world leader?
Heaven imply that the period is not simple and great anxiety for fear of the coming storm, and all that see that the leader of the capital, and everything in God's will
But thanks to Zohar exploited a hundred thousand missiles, what did God because we have already more than two thousand lessons about the Holy Zohar,
Send us a strong wind with a big heat wave and several buildings were burned this special account in the sky but the whole country was quiet and did not consider what was done,
And what a miracle we are, and all the land of Israel dwelt safely, and thank God nothing happened to the people of Israel, and we took advantage of BH
And see the miraculous hand of providence to Israel Israel and Lebanon near the fog and smoke came to Israel if Israel did not enter,
And a miracle is visible,
What he called the day we finished the Holy Zohar
That same day the war ended Operation Cast Lead in Gaza, it was the month of Tevet and a million people returned to their home, after they find it more difficult for a few weeks.
What happened to us before that few missiles sent the people of Israel what miracles were and thank God for the great miracles that were there because of Rashbi and the Zohar so will help the next and because of that, might be fulfilled the words of the Zohar "Da Ifkon Galuta Safra", ie, only At the end of each school lost out from exile last little about us, and now we can understand that, if miracles have the Zohar class "every day" daily page "thousands of thousands of bright endings then very soon we will ensure Rashbi mentioned" Israel and delicacies for Datidin soaring rejection ILNA Zohar Ifkon Island School of Galuta my womb. "
When the big bad bloody murder of 6 million Jews down a European I told everyone says the husband of the ladder you can not beat this evil and this war will not end unless you get up Jews and study the Zohar, thus saving a few Jews who survived, and miracles are visible seized the land of Israel claws of the evil Im"s , thanks to the Zohar.
In Tsc"z, when the "Six Day War", at the time was, went 4 countries against Israel: Egypt, Jordan, Syria and Lebanon have decided to fight against us, the danger was great and awful fear – three days before the start of the war were closed because the roads of Galilee fear the enemy, that Lebanon would attack the North. and not allowed to travel.
Therefore we are obliged to hurry study the Zohar, that Israel needs

One comment

  1. ב"ה
    אשמח מאוד לבשר לכם כי אנחנו החיילים בגבול עזה זכינו לקבל הרבה מתיקון מ"ג, וגם תיקון מ"ח וכולנו אמרנו את זה ביחד בשמחה גדולה, כמו שכתבתם שמה הזכות הגדול כשלומדים בשמחה ובציבור, ודיברנו בינינו שבטוח ננצח המלחמה בלי שנצטרך להפקיר נפשינו ללכת מלחמת רגלי, שצריכים הרבה ניסים כמו שידוע מעופרת יצוקה, ובפרט היום שידוע שהכינו הרבה מוקשים, ואפשר לומר שבזכות שלמדנו את התיקונים הקדושים, היה לחיל אוויר הצלחה גדולה כזו, שאנשים בחוץ לא יודעים בכלל ואולי לא ידעו איזה ניסים גדולים שהיה ואיזה מכות הם קיבלו, שכל טיל שאנחנו זרקנו הגיע למקום הנכון ומדיוק ועשה את הפעולה הנכונה, אין לתאר ואין לגלות, אולי יבוא הזמן שהחוקרים והעיתונים יכתבו את זה, כי ראינו הרבה מעיתונים שמצלמים שם.
    גם היו כמה חיילים שלמדו גם תיקוני זוהר בפורמט כיס, וכל אחד ביקש מחברו שגם רוצה ללמוד דף בתיקוני זוהר, שחייל סיפר איזה ניסים היו לו אחרי שלמד את תיקוני הזוהר, ובטוח שזה המציל היחידי במלחמה הקשה הזאת.
    עוד סיפר לנו חייל אחד ששומע בבית כל יום את השיעורים של זוהר דף היומי של הרב ברדה שליט"ו, ומרגיש ממש תענוג עולם הבא, ואמר לנו, שמי שרוצה להרגיש תענוג גן עדן אמיתי ישמע כל יום את השיעורים בדיסקים, או באתר שלכם HA-ZOHAR.INFO או HA-ZOHAR.NET, ובלי שום ספק בזכות שכל כך הרבה חיילים לומדים את התיקונים נזכה בקרוב לגאולה האמיתית,
    לכן, אשריכם מפעל הזוהר הקדוש, שזכיתם לזכות את הרבים בספרי הזוהר שזה הצלת עם ישראל,
    עוד הפעם, תודה, תודה, תודה,
    ישראל כהן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*