logo
מאגר ספרי הזוהר העולמי דף הזוהר היומי -הרב סיני

בקרוב דיסק חדש דף היומי- 63 שיעורים יומיים מהזוהר הקדוש של כל מסכתות הש"ס- הרב אריה ברדה

בקרוב יצא בעזרת השם הדיסק הראשון

 של הדף היומי 63 שיעורים יומיים מהזוהר הקדוש

 של כל מסכת ברכות בשלמות.

.ותוכלו לשמוע בנסיעות את הדף היומי מהזוהר הקדוש ביותר בעולם.

.ובכך אתם תינצלו ממלחמת גוג ומגוג..

עם עריכה, סאונד וקריאת רדיופונית מפי הרב אריה ברדה

שהוציא את כל הזוהר הקדוש תיקוני הזוהר וזוהר חדש,

וכל חוק לישראל חמישה חומשי תורה השיעור היומי בזוהר הקדוש..

.וגם סודות העמוקים מהזוהר הקדוש..ועוד ועוד..

להזמנות דיסקים טלפון: 054-4577956 והדיסקים יגיעו לבתיך..או כנסו לאתר:

www.aryeberda.co.il   וכנסו לעולם הזוהר הקדוש בשיתוף עם מפעל הזוהר העולמי….

 

 

One comment

  1. יעקב ישראל שרייבר

    ערב שבת פרשת כי תבא שבת סליחות

    לכבוד מפעל הזוהר העולמי שלום רב!

    הננו נכנסתי לאתר הקדוש שלכם, וראיתי שם דברים נפלאים וערבים, מתוקים מדבש ונופת צופים, ממש דברים העומדים ברומו של עולם, והם הדברים הנפלאים על הזוהר הקדוש שאתם מוציאים ומפרסמים למען יראו כל העולם את הדברים הנפלאים.

    ובפרט כעת שהנכם מוציאים לאור את הדבר היפה שהוא זוהר הש"ס, כשמו כן הוא, ספר הזוהר מסודר על כל הש"ס, מדי יום ביומו בצמוד לדף היומי על הגמרא, לומדים גם דף זוהר, וזה ממש נפלא, לראות איך אנשים מתחילים להתענג על ה', ומתחילים ללמוד זוהר דבר יום ביומו, ממש יפה, תדעו לכם.

    וזה עוד לא הכל, אני רואה שהרב גראס שליט"א אומר כל יום כמה וכמה שיעורים, כאשר כל יום ברכתה מרובה משל חברתה, כל יום מתווספים שיעורים חדשים על הזוהר, מהרב גראס שליט"א שיעורים נפלאים, ומסביר ומבאר ומפשיט את קטעי הזוהר הקדוש, מאוד יפה וטוב.

    וכן ראיתי שיש לכם מגיד שיעור נפלא הרב ברדא שליט"א שהוא אומר את הדף היומי בצמוד להש"ס ככה צריך להיות, בלשון צחה ובחיתוך הדיבור, ושומעים את כל מילה בבירור, והוא אומר הקדמות יפות, כמו שצריך שאנשים ירצו לשמוע ויהיה להם חשק ללמוד את ספר הזוהר.

    תדעו לכם מפעל הזוהר והרב ברדא שליט"א כי הדברים שלכם הם באמת רצון ה', שכל אחד ילמד זוהר, ועל ידיכם זה יכול להתממש, אני רואה באתר איך ילדים קטנים בני תשע אומרים ולומדים זוהר הקדוש, ממש לא יאומן, בדיוק כמו שכתוב בזוהר הקדוש שבאחרית הימים יתגלה הזוהר גם לילדים קטנים תינוקות של בית רבן.

    על ידיכם אנשים שנוסעים במכונית לתל אביב ובני ברק וכל שכן לצפון הארץ יקבלו דיסקים על הזוהר והם יכניסו את זה בנסיעתם וילמדו זוהר.

    אשריכם ואשרי חלקכם אני פשוט מקנא בגן עדן שיהיה לכם על כל הדברים האלו אשר אתם עושים.

    אבל עוד לא גמרתם את מה שהנכם צריכים לגמור, אני מבין שאתם מבינים את כוונתי, אף על פי שיש כבר שיעורים מהרב ברדא על חלק ניכר ממסכת ברכות, אבל צריכים אתם למהר לגמור את כל הזוהר על כל הש"ס, ואני אסביר את כוונתי, הרי אתם רוצים לזכות את כל ישראל בלימוד הזוהר, ואם כן נמצא שלומדי הדף היומי אתם באמת מזכים על ידי השיעורים, אבל לומדי הכוללים שלומדים את מסכתות הש"ס הקשים כגון כתובות יבמות ג' בבות, להם הרי גם כן מגיע שיהיה להם את הדף הזוהר צמוד להדפים אשר המה לומדים, הלא כן?
    וכן ילדי תלמודי תורה שלומדים בגילם הרך את פרק אלו מציאות וכן את פרקי מסכת ביצה וכן הגדולים יותר אשר לומדים את פרק המפקיד הכונס וכדו' למה שלא יהיה להם את הדף הזוהר צמוד לדפים אשר המה לומדים?
    וכן האברכים אשר עכשיו נכנסים לחתונה, אשר לומדים את מסכת נידה למה שלא יהיה להם הדפים על מסכת נידה?
    איני בא ח"ו בטרוניא אליכם חס וחלילה, רק למי אני יאמר למי שלא מזכה את הרבים?! לכן אני אומר לכם שהרי אמרו חז"ל, המתחיל במצוה אומרים לו גמור, וכן למדנו מצוה הבאה לידך אל תחמיצנה אלא עשה אותה מיד, לכן הננו בבקשה אליכם תגמרו כמה שיותר מהר את כל הזוהר על דף היומי, וכך תוכלו לגמור ולסייע בעד כל האנשים אשר לומדים את מסכתות הש"ס השונות.
    ה' בודאי יעזור שתוכלו לגמור את כל פעלכם לטובה ותזכו לישב בישיבה של מעלה בין כל הצדיקים ובין רשב"י וחבריו,
    כל טוב כתיבה וחתימה טובה ושנה טובה ומבורכת שנת גאולה וישועה וכל טוב
    המברך אתכם בלב ונפש חפצה על כל פעלכם
    יעקב ישראל שרייבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*